تمام مشخصات OPPO Find X5 پرو به همراه رندرهای آن فاش شدند

شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مشخصات کامل گوشی فایند X5 پرو اوپو به‌همراه عکس‌های رندر آن در دو رنگ سیاه و سفید، فاش شدند.
تبلیغات

درحالی‌که اخیراً مشخصاتی از گوشی مورد انتظار «اوپو فایند X5 پرو» فاش شده بودند و کاربران تقریباً می‌دانستند که هنگام عرضه با چه گوشی طرف هستند؛ اما در نشت اطلاعاتی اخیر، دیگر می‌توان گفت که هیچ مشخصاتی از این گوشی جا نمانده که از آن باخبر نباشیم.

وب‌سایت معتبر حوزه‌ی فناوری آلمانی WinFuture، اخیراً مقاله‌ای متنشر کرده که شامل تعداد زیادی از عکس‌های رندر و مشخصات کامل گوشی OPPO Find X5 پرو است.

بیشتر رندرهای موجود در این مقاله، بر‌ پایه‌ی عکس‌های رندر فاش‌شده توسط «OnLeaks» در ماه دسامبر هستند که همان قاب پشت شیشه‌ای و برآمدگی و طراحی دوربین معروف سری پیشین پرچم‌داران اوپو را نشان می‌دهند؛ اما در عکس‌های منتشر شده‌ی جدید شاهد استفاده از دو رنگ سفید و مشکی هستیم و همچنین عبارت «Powered By MariSilicon» را می‌توان در نزدیکی دوربین‌ها خواند که استفاده از تراشه‌ی تصویر و یادگیری ماشین ساخته‌ی خود اوپو را تأیید می‌کند.

Find X5 Pro in white
Oppo find x5 ro in black

درباره‌ی ابعاد و وزن این گوشی نیز اندازه‌های ۱۶۳٫۷ × ۷۳٫۹ و ضخامت ۸٫۵ میلی‌متر به همراه سنگینی ۲۱۸ گرمی ذکر شده‌اند که در مقایسه با نسل پیشین با حفظ اندازه و افزایش وزن ۲۵ گرمی روبه‌رو هستیم.

مشخصات گوشی OPPO Fnd X5 پرو

به نقل از وین فیوچر، این گوشی قرار است با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل اول به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حاظفه‌ی ذخیره‌سازی عرضه شود. از مشخصات دیگر فایند ایکس 5 پرو می‌توان به باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به همراه شارژر ۸۰ وات اشاره کرد که در مقایسه‌ با ترکیب نسل پیشین (باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعت و شارژر ۶۵ وات) پیشرفت خوبی محسوب می‌شود؛ همچنین در ‌مورد وجود پشتیبانی از شارژ بی‌سیم اطمینان وجود دارد، اما اطلاعی درباره‌ی توان پشتیبانی این گوشی نداریم.

ترکیب دوربین‌ها سه‌گانه است که از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX766 سونی، یک دوربین دیگر ۵۰ مگایپکسلی اولتراواید با حسگر IMX766 سونی و یک دوربین ۱‍۳ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۳ یا ۲ برابری و بزرگ‌نمایی هیبریدی ۵ برابری، تشکیل می‌شود. این ترکیب دوربین چیزی بود که در پرچم‌داران ۲۰۲۱ نیز دیده بودیم و حتی در اینجا دوربین ماکرو نیز از قلم افتاده است. در جلوی گوشی سنسور ۳۲ مگاپیکسلی IMX709 را در گوشه‌ی سمت چپ نمایشگر به‌صورت پانچ‌هول داریم که وظیفه‌ی عکاسی و فیلم‌برداری سلفی و تماس تصویری را برعهده دارد.

از دیگر مشخصات برجسته‌ی فایند X5 پرو می‌توان به نمایشگر ۶.۷ اینچ LTPO OLED با وضوح QHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پویا، محافظ صفحه‌نمایش گوریلا گلس ویکتوس، حسگر تشخیص اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر، گواهی IP68 و اسپیکرهای استریو اشاره کرد.

گمانه‌زنی‌هایی در ‌مورد تاریخ رونمایی Find X5 پرو وجود دارد که طبق آن احتمال می‌رود این گوشی در کنگره‌ی جهانی موبایل یا MWC 2022 و با قیمتی بیش از ۱،۲۰۰ یورو (۱۳۷۶ دلار) معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات