نمایشگر گلکسی S23 اولترا احتمالاً از چهار طرف خمیده خواهد بود

جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
افشاگری در توییتر گفته سامسونگ‌دیسپلی اکنون می‌تواند نمایشگر واترفال (آبشاری) به‌صورت انبوه بسازد. احتمالاً گلکسی S23 اولترا اولین گوشی با نمایشگر واترفال خواهد بود.
تبلیغات

مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ به‌منظور رونمایی گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ هنوز برگزار نشده،‌ بااین‌حال افشاگران از همین حالا گمانه‌زنی درباره‌ی مدل سال ۲۰۲۳ گوشی‌های سری گلکسی S را آغاز کرده‌اند. پس از طرح احتمال بهره‌مندی گلکسی اس ۲۳ اولترا (Galaxy S23 Ultra) از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، حال افشاگران سراغ طراحی ظاهری گوشی رفته‌اند.

به نوشته‌ی فون‌آرنا، افرادی به IceUniverse (افشاگر نام‌آشنا و خوش‌سابقه) گفته‌اند سامسونگ به پیشرفت‌های لازم برای تولید نمایشگری که از چهار طرف خمیده باشد دست پیدا کرده و احتمالاً برای نخستین بار از این نوع نمایشگر در گوشی گلکسی S23 اولترا استفاده می‌کند.

انتظار می‌رود گلکسی S22 اولترا دارای نمایشگر خمیده باشد، بااین‌حال این خمیدگی‌ها در نسل بعد بخش بالا و پایین نمایشگر را نیز درگیر خواهند کرد. گفتنی است آنر پیش‌تر با گوشی آنر مجیک، نمایشگری را به نمایش گذاشته که از سه ناحیه خمیدگی دارد. همچنین شیائومی در ویدئویی در یوتیوب به دستگاهی مفهومی اشاره کرده که از نمایشگری با چهار خمیدگی استفاده می‌کند.

نمایشگرهایی که از چهار طرف خمیده هستند، با نام تجاری واترفال (آبشاری) شناخته می‌شوند. این‌ که نمایشگرهای واترفال به غیر از زیبایی ظاهری چه مزایایی برای کاربران به ارمغان می‌آورند سؤالی است که فعلاً نمی‌توانیم پاسخ دقیقی به آن بدهیم، بااین‌حال شکی نداریم استفاده از این نوع نمایشگر در گلکسی S23 اولترا اتفاق مهمی خواهد بود. گفته شده که گلکسی S23 اولترا احتمالاً دوربین سلفی را به زیر صفحه‌نمایش می‌برد. بر‌ اساس آنچه از شایعه‌ها شنیده‌ایم، S23 اولترا قرار است دستگاهی چشم‌نواز باشد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی استفاده از نمایشگر واترفال در گلکسی S23 اولترا دارید؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات