آخرین تصاویر تبلیغاتی گلکسی S22 اولترا شایعات پیشین را تأیید می‌کند

سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
جدیدترین تصاویر تبلیغاتی فاش‌شده از گلکسی اس ۲۲ اولترا، مهر تأییدی بر شایعات قبلی در‌ مورد این دستگاه است.
تبلیغات

پیش از این گزارش شده بود که عرضه‌ی سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ به‌دلیل مشکل کمبود جهانی تراشه کمی به تعویق خواهد افتاد. اگرچه مدل‌های اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس در ماه مارس روانه‌ی بازار خواهند شد اما به‌‌ نظر می‌رسد گلکسی اس ۲۲ اولترا کمتر تحت تأثیر این مشکل قرار گرفته و از ۲۵ فوریه در‌ دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. اگر به‌دنبال خرید این گوشی هستید، احتمالاً تصاویر رسمی بازاریابی آن که توسط ایوان بلس منتشر شده، برایتان جالب خواهد بود.

گلکسی اس ۲۲ اولترا

به گزارش گیزموچاینا، مجموعه‌ تصاویر بازاریابی جدید گلکسی اس ۲۲ اولترا، احتمالاً دقیق‌ترین نگاه به این محصول را به‌ ما ارائه می‌دهد. حتی برخی از مشخصات مربوط به نمایشگر و دوربین این محصول نیز در‌ دسترس قرار گرفته است.

ظاهر جلویی گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ تفاوت زیادی با گلکسی نوت ۲۰ اولترا که در اوت ۲۰۲۰ معرفی شد، ندارد. این مدل برخلاف مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر خود احتمالاً از حاشیه‌ی یکنواخت بهره نخواهد برد. در این تصاویر S22 Ultra در دو رنگ سبز و برنزی نمایش داده شده، اگرچه انتظار می‌رود این محصول در رنگ‌های بیشتری در‌ دسترس قرار گیرد.

گلکسی اس ۲۲ اولترا

در یکی از این تصاویر جدید، جزئیات مربوط به صفحه‌نمایش گلکسی اس ۲۲ اولترا ارائه شده است. بر‌ اساس این تصاویر S22 اولترا به یک نمایشگر ۶.۸ اینچی QHD پلاس Dynamic AMOLED 2X با پشتیبانی از HDR10 پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد بود. علاوه‌براین حداکثر روشنایی این صفحه‌نمایش ۱۷۰۰ نیت خواهد بود. ابعاد این محصول نیز ۱۶۳٫۳ در ۸٫۹ در ۷۷٫۹ میلی‌متر اعلام شده که از این نظر شبیه نوت ۲۰ اولترا است، با این تفاوت که ضخامت آن کمی بیشتر بود.

گلکسی اس ۲۲ اولترا از دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 بهره خواهد برد. در بخش پشتی این دستگاه شاهد دوربین چهارگانه خواهیم بود که شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با f/1.8، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض با f/2.2، یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با f/2.4 و یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی دیگر با f/4.9 است. این دستگاه همچنین قابلیت فیلم‌برداری 8K Super HDR را ارائه خواهد داد.

گلکسی اس ۲۲ اولترا
گلکسی اس ۲۲ اولترا
گلکسی اس ۲۲ اولترا
گلکسی اس ۲۲ اولترا

محتویات داخل جعبه‌ی گلکسی اس ۲۲ اولترا نیز فاش شده و نشان می‌دهد که این محصول به‌همراه قلم اس-پن (که از سری نوت تاکنون دیده نشده)، کابل USB-C به USB-C و ابزار بیرون آوردن سیم‌کارت عرضه خواهد شد. بدین ترتیب به‌‌ نظر می‌رسد بار دیگر شارژر به‌همراه پرچم‌داران غول کره جنوبی ارائه نخواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات