یک‌پنجم کاربران اندروید می‌خواهند سری گلکسی S22 را خریداری کنند

سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد محبوب‌ترین مدل، گلکسی S22 اولترا است؛ چراکه ۴۴٫۴ درصد از مشتریان، خرید این مدل را ترجیح می‌دهند.
تبلیغات

سامسونگ قصد دارد با برگزاری رویداد آنپکد در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۲ (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) از سری پرچم‌داران گلکسی S22 رونمایی کند. به‌‌ گزارش سم‌موبایل، مشتریان می‌توانند با ثبت‌نام در وب‌سایت سامسونگ، علاقه‌ی خود را به این خانواده نشان دهند. بر‌ اساس نظرسنجی اخیر، محبوب‌ترین مدل این سری، گلکسی اس ۲۲ اولترا است.

نزدیک به یازده هزار مشتریِ گوشی‌های اندرویدی در ایالات متحده در نظرسنجی SellCell شرکت کرده‌اند. این نظرسنجی برای تخمین علاقه‌ی مصرف‌کنندگان به سری گلکسی اس ۲۲ در نظر گرفته شده است. طبق نتایج به‌دست‌آمده، بیست درصد از کاربران گوشی‌های اندرویدی به‌دنبال ارتقاء به یکی از مدل‌های گلکسی اس 22 در ماه فوریه هستند.

در نگاه اول شاید بیست درصد زیاد به‌‌ نظر نرسد؛ اما با توجه به تعداد گوشی‌های موجود در بازار، اگر بیست درصد از کاربران، گوشی های هوشمند اندرویدی فعلی خود را به سری گلکسی اس ۲۲ ارتقاء دهند؛ اتفاق خوبی برای غول کره جنوبی خواهد بود.

۴۴٫۴ درصد از تمام مشتریانی که می‌خواهند در سال جاری میلادی سری گلکسی اس ۲۲ را بخرند، گفته‌اند که مدل اولترا را ترجیح می‌دهند. افزون‌براین، ۳۰٫۱ درصد گلکسی اس ۲۲ معمولی را انتخاب می‌کنند و ۲۵٫۵ قصد دارند گوشی‌شان را به گلکسی اس ۲۲ پلاس ارتقاء دهند.

گلکسی اس ۲۱ اولترا اخیراً به پرفروش‌ترین گوشی تبدیل شده است

گلکسی اس ۲۱ اولترا در چند هفته‌ی گذشته به پرفروش‌ترین گوشی در دنیای اندروید تبدیل شده و طبق بررسی‌ها، S21 Ultra 5G حدود ۲۲٫۳ درصد از معاملات گوشی‌های اندرویدی را در چند هفته‌ی گذشته به خود اختصاص داده است.

یکی از دلایل افزایش ناگهانی فروش گلکسی اس ۲۱ اولترا به افزایش محبوبیت گلکسی اس ۲۲ اولترا مربوط می‌شود. با وجود این، اس ۲۲ اولترا هنوز برای پیش‌سفارش در‌ دسترس نیست؛ بنابراین مشخص نیست که چگونه یکی از مدل‌ها می‌تواند بر دیگری تأثیر بگذارد.

از طرفی دیگر، ظاهراً گوشی‌های تاشدنی گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ نیز در فهرست ده گوشی برتر اندرویدی قرار گرفته‌اند که با توجه به عرضه‌ی آن‌ها در پنج‌ ماه پیش، می‌تواند بر فروش پرچم‌داران سری اس آینده تأثیر بگذارد.

هر دو گوشی تاشو در ابتدا با استقبال خوب طرفداران مواجه شدند و فروش خوبی را تجربه کردند؛ اما همچنان مشخص نیست که تا زمان عرضه‌ی رسمی گلکسی زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴، چه تعداد از کاربران گوشی‌های تاشوی آینده و چه تعداد از آن‌ها گوشی‌های معمولی با نام رایج Candy bar را انتخاب می‌کنند.

دیدگاه شما کاربران زومیت چیست؟ انتخاب شما کدام مدل است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات