مدل جهانی گوشی‌های سری ردمی نوت 11 ششم بهمن برای بازار اروپا معرفی خواهد شد

سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدل جهانی گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ از ۲۶ ژانویه‌ی ۲۰۲۲ (۶ بهمن ۱۴۰۰) در بازارهای اروپایی معرفی خواهد شد.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته، گزارشی منتشر شد مبنی‌‌بر اینکه برند ردمی گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ خود را در اروپا با قیمت پایه‌ی ۲۵۰ یورو معرفی خواهد کرد. درحالی‌که ردمی این گزارش را تأیید نکرده است، این شرکت در رسانه‌های اجتماعی خود به رویدادی در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۲ اشاره کرده که در آن اولین سری نوت ۱۱ در اروپا معرفی خواهد شد.

به‌‌گزارش جی‌اس‌ام آرنا، شیائومی در پست‌های منتشر‌شده در حساب‌کاربری شبکه‌های اجتماعی خود به‌صراحت به منطقه‌ی اروپا اشاره نکرده است؛ اما می‌دانیم که منظور این شرکت همان بازارهای اروپا است؛ زیرا سری نوت ۱۱ این شرکت درحال‌حاضر در چند بازار ازجمله چین و هند دردسترس خریداران قرار گرفته است.

شیائومی به این نکته اشاره نکرده است که چهارشنبه‌ی هفته‌ی آینده، چند مدل گوشی هوشمند جدید را برای بازار اروپا معرفی خواهد کرد؛ ولی می‌توان با اطمینان گفت که وقتی این شرکت از کلمه‌ی «سری» در متن پست‌های خود استفاده کرده است، حداقل باید انتظار معرفی دو مدل گوشی جدید را داشته باشیم.

یکی از گوشی‌های هوشمندی که انتظار می‌رود شیائومی در رویداد ۲۶ ژانویه‌ی خود معرفی کند، مدل 4G ردمی نوت ۱۱ است که نوامبر گذشته در چین معرفی شده بود. این گوشی از تراشه‌ی Helio G88 بهره می‌برد؛ اما گفته شده است مدل جهانی آن به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۸۰ مجهز خواهد بود.

اگر سایر مشخصات مدل جهانی ردمی نوت ۱۱ ثابت باقی بماند، صفحه‌نمایش این گوشی ۶٫۵ اینچی و از نوع LCD خواهد بود.

علاوه‌براین، نمایشگر این محصول از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد و وضوح آن نیز Full HD پلاس خواهد بود. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری MIUI 12.5 عرضه خواهد شد.

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به دوربین پشتی سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، بلندگوهای استریو، حسگر اثرانگشت تعبیه‌شده در لبه‌ی کناری و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات