به‌روزرسانی پایدار ColorOS 12 برای اوپو رینو ۵ پرو 5G و رینو ۵ زد 5G منتشر شد

سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌روزرسانی جدید و پایدار ColorOS 12 برای برخی از گوشی‌های اوپو، ازجمله اوپو رینو ۵ پرو 5G منتشر شد.
تبلیغات

اوپو به‌تازگی به‌روزرسانی پایدار ColorOS 12 را برای تعدادی از گوشی‌های هوشمند خود منتشر کرده است. این به‌روزرسانی چند روز دیگر برای تعداد بیشتری از گوشی‌های این شرکت دردسترس قرار خواهد گرفت. اوپو با این اقدام، تقریباً انتشار نسخه‌ی پایدار اندروید ۱۲ را برای ژانویه‌ی ۲۰۲۲ به‌پایان رسانده است.

به‌گزارش گیزموچاینا، براساس اعلامیه‌ی رسمی جدید ارسال‌شده در انجمن اوپو، به‌روزرسانی پایدار ColorOS 12 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ اکنون برای گوشی‌های هوشمند زیر دردسترس قرار گرفته است:

مدل 5G اوپو رینو ۵ پرو (OPPO Reno5 Pro 5G)

سیستم‌عامل موردنیاز: A.12, A.13

نسخه‌ی سیستم‌عامل: C.14

منطقه: چین و هند و تایلند

اوپو رینو ۵ پرو (OPPO Reno5 Pro)

سیستم‌عامل موردنیاز: A.12, A.13

نسخه‌ی سیستم‌عامل: C.14

منطقه: پاکستان

مدل 5G اوپو رینو ۵ زد (OPPO Reno5 Z 5G)

سیستم‌عامل موردنیاز: A.12, A.13

نسخه‌ی سیستم‌عامل: C.14

منطقه: عربستان‌سعودی و امارات متحده‌ی عربی

کاربران دستگاه‌های اشاره‌شده می‌توانند با مراجعه به مسیر Settings > Software Update، به‌روزرسانی جدید ColorOS 12 را دریافت و نصب کنند. ازآنجاکه به‌روزرسانی OTA معمولا به‌طور دسته‌ای انجام می‌شود، این احتمال وجود دارد که برخی کاربران آن را دیرتر از دیگران دریافت کنند. به‌هرحال، این به‌روزرسانی جدید در چند روز آینده برای همه‌ی کاربران دردسترس قرار خواهد گرفت.

همان‌طورکه اشاره کردیم، اوپو انتشار نسخه‌ی پایدار ColorOS 12 را در ماه جاری تقریباً کامل کرده است. تنها گوشی هوشمندی که هنوز این به‌روزرسانی را دریافت نکرده، اوپو A95 5G است که انتظار می‌رود این دستگاه نیز به‌زودی آن را دریافت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات