وان پلاس احتمالاً به روند تولید قاتل پرچمداران برمی‌گردد

سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
افشاگری نام‌آشنا می‌گوید وان پلاس در حال کار روی سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند با قدرت بالا و قیمت پایین است؛ دستگاه‌هایی که احتمالاً همچون گوشی‌های قدیمی وان پلاس، قاتل پرچم‌داران خواهند بود.
تبلیغات

وان پلاس شرکتی است که تا همین چند سال پیش به‌خاطر تولید گوشی‌هایی که به «قاتل پرچم‌داران» معروف بودند، شناخته می‌شد. این شرکت چینی گوشی‌هایی می‌ساخت که قابلیت‌های سطح بالا را با قیمتی کمتر از آنچه رقبا برای محصولاتشان د‌ر نظر گرفته بودند، ارائه می‌داد؛ با‌ این‌‌ حال وان‌ پلاس اخیراً پایش را جای‌ پای شرکت‌هایی مثل اپل و سامسونگ گذاشته و عملاً به تولید گوشی پرچم‌دار گران‌قیمت دست می‌زند.

به گزارش فون‌آرنا، شایعه‌ی جدیدی ادعا می‌کند وان پلاس ممکن است به دوران قدیمی خود برگردد و مجدداً قاتل پرچم‌دار بسازد. حساب کاربری نام‌آشنای Digital Chat Station در شبکه‌ی اجتماعی ویبو که پیش‌تر خبرهای متعددی را در حوزه‌ی موبایل فاش کرده است می‌گوید وان پلاس احتمالاً در‌ حال کار روی سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند با قیمت پایین است که به‌طور خاص برای عملکرد عالی و اجرای بازی ساخته می‌شوند.

بنا بر شایعه‌ی مورد اشاره، قیمت سری جدید گوشی‌های وان پلاس ممکن است بین دو تا سه هزار یوان (تقریباً ۳۱۵ تا ۴۷۳ دلار) باشد. البته فراموش نکنید قیمت‌های این چنینی که برای بازار چین تعیین می‌شوند به‌طور معمول پایین‌تر از قیمت دستگاه‌ها در بازارهای بین‌المللی هستند، بنابراین قیمت گوشی‌های جدید وان پلاس در ایالات متحده و اروپا احتمالاً بیشتر از این خواهد بود.

گوشی‌های مذکور وان پلاس احتمالاً صفحه‌نمایش تخت و تراشه‌ی پرچم‌دار خواهند داشت. فعلاً به مدل دقیق تراشه اشاره نشده است. از آن‌جایی که شایعه‌ی جدید می‌گوید گوشی‌های وان پلاس با تمرکز بر قابلیت‌های گیمینگ ساخته می‌شوند، انتظار داریم چینی‌ها سراغ تراشه‌ای قدرتمند بروند.

در‌ حال حاضر مشخص نیست که وان پلاس می‌خواهد گوشی‌های جدید خود را در چه زمانی عرضه کند. Digital Chat Station مشخص نکرده که گوشی‌های یادشده در بازارهای خارج از چین هم عرضه می‌شوند یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات