گوشی اقتصادی اوپو A16K در هند معرفی شد

چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ی جدید اوپو موسوم به‌ A16K با بهره‌گیری از طراحی تخت و وزن سبک در هند معرفی شد.
تبلیغات

اوپو گوشی هوشمند جدید A16K را برای بازار هند رونمایی کرد. این شرکت اعلام کرده که این دستگاه برای افرادی که به‌دنبال گوشی سبک‌وزن و شیک هستند و در عین‌ حال تمایلی به صرف هزینه‌ی زیاد ندارند، بسیار مناسب است.

به گزارش گیزموچاینا، گوشی اوپو A16K با وجود بهره گرفتن از باتری نسبتاً بزرگ ۴۲۳۰ میلی‌آمپرساعتی، فقط ۷٫۸۵ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن نیز ۱۷۵ گرم است. نمایشگر این گوشی ۶٫۵۲ اینچی بوده و از قابلیت تنظیم نور پس‌زمینه بر‌ اساس هوش مصنوعی بهره می‌برد تا تجربه‌ی تماشای سالم‌تر و راحت‌تر پخش محتوا را فراهم کند.

گوشی اوپو A16k

A16K از پردازنده‌ی Helio G32 مدیاتک بهره می‌برد و عملکرد آن توسط System Booster بهبود یافته است. این ویژگی اساساً مجموعه‌ای از بهینه‌سازی‌های سطح سیستم است که به حفظ پایداری رابط کاربری کمک می‌کند. به‌طور مشابه، باتری گوشی به ویژگی‌های خاصی مثل حالت استندبای در شب، بهینه‌سازی شارژ در شب و حالت صرفه‌جویی در مصرف مجهز شده است تا کارایی آن به حداکثر ارتقاء پیدا کند.

گوشی A16K اوپو از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دیافراگم F/2.2 بهره می‌برد. دوربین سلفی این محصول پنج مگاپیکسلی بوده و از HDR و روتوش طبیعی پوست پشتیبانی می‌کند. علاوه‌‌ بر‌ این، سه فیلتر مخصوص تصاویر شب در این گوشی وجود دارد که به کاربران کمک خواهد کرد تا از مناظر شبانه‌ی شهر در سبک‌ها و حالت‌های مختلف عکس بگیرند.

A16K اوپو در بخش نرم‌افزاری از سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت موسوم به Color OS 11.1 استفاده می‌کند که البته شاید برای برخی افراد نا امیدکننده باشد زیرا اندروید ۱۲ از ماه‌ها قبل منتشر شده است. با‌ این‌‌ حال، سیستم‌عامل سفارشی اوپو از قابلیت‌هایی مثل FlexDrop، ترجمه، ژست‌های حرکتی و Freeform ScreenShot بهره می‌برد. از سوی دیگر باید اشاره کنیم که این محصول از گواهی IPX4 بهره می‌برد و این یعنی در‌ برابر قطرات آب مقاوم است.

مدل ۳۲ گیگابایتی OPPO A16K با رم سه گیگابایت در رنگ‌های آبی، سفید و مشکی و با قیمت ۱۰۴۹۰ روپیه (حدود ۱۴۲ دلار) در‌‌ دسترس مشتریان است. شایان‌‌ ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند این محصول را از همین حالا سفارش دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات