یک گوشی دیگر از سری وان پلاس نورد در هند منفجر شد

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهراً یک گوشی هوشمند دیگر از سری وان‌پلاس نورد در هند منفجر شده است.
تبلیغات

وان‌پلاس اخیراً به‌‌ دلیل انفجار گوشی‌های هوشمند سری نورد با مشکلات زیادی مواجه شده است. در طی چند ماه گذشته، تعدادی از دارندگان وان‌پلاس نورد ۲ گزارش‌هایی در‌ مورد انفجار این گوشی منتشر کرده‌اند.

به گزارش گیزموچاینا، اکنون دستگاه دیگری از وان‌پلاس در هند منفجر شده اما این‌ بار گوشی مورد بحث، نورد ۲ نبوده و در‌ واقع وان‌پلاس نورد CE است.

یکی از کاربران توئیتر به‌‌ نام گواسومی تصاویری از انفجار گوشی هوشمند وان‌پلاس نورد CE منتشر کرده است. این کاربر مدعی شده گوشی در‌ حالی‌که بیرون از جیب وی بوده، منفجر شده است. او همچین اشاره کرده که گوشی خود را حدود ۶ ماه قبل خریداری کرده است.

گواسومی علاوه‌بر انتشار این خبر در توئیتر، این اتفاق را در لینکدین نیز گزارش داده است. با‌ این‌‌ حال، پست‌های مربوط به این حادثه اکنون توسط این کاربر حذف شده و این کاربر اعلام کرده که تیم وان‌پلاس قول داده یک گوشی جدید برای او ارسال کند.

انفجار وان پلاس نورد CE

وی در حساب کاربری توئیتر خود درباره‌ی این حادثه اینگونه توضیح داده بود:

من یکی از گوشی‌های هوشمند برند محبوب وان‌پلاس را خریداری کرده‌ام؛ برندی که نوید بهترین کیفیت را می‌دهد. گوشی من فقط ۶ ماه کار کرده و دیروز به‌معنای واقعی کلمه منفجر شد، در‌ حالی‌که من آن را از جیب بیرون آورده بودم. این مورد نه‌تنها بد، بلکه کُشنده است. آیا این برند پاسخگوی چهار حادثه‌‌ی مشابه است؟

البته همان‌طور که اشاره کردیم، این پست اکنون حذف شده است.

وی همچنین تصاویری به‌همراه متن به‌‌ اشتراک گذاشته بود که نشان می‌داد بدنه‌ی پشتی و جلوی گوشی وی کاملاً آسیب دیده و همه‌ی اجزای اصلی دستگاه از‌ جمله باتری، نمایشگر و دوربین کاملاً از بین رفته است.

وان‌پلاس تا این لحظه هیچ بیانیه‌ای در‌ مورد این حادثه منتشر نکرده است. همان‌طور که در بالا اشاره شد، در گذشته نیز شاهد انفجار تعدادی دیگر از گوشی‌های هوشمند سری وان‌پلاس نورد ۲ بوده‌ایم اما این شرکت هیچ اطلاعات خاصی در این رابطه و دلیل آن ارائه نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات