ریلمی در سه دقیقه اول فروش سری GT2، حدود ۲۰۰ میلیون یوآن سود کرد

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌‌ تازگی شرکت ریلمی با معرفی و فروش گوشی‌های سری GT2 خود در بازار چین، توانسته سود خوبی را در دقایق آغازین فروش کسب کند.
تبلیغات

چند روز گذشته ریلمی مراسمی را میزبانی کرد که در آن از سری گوشی‌های جدیدش موسوم به «ریلمی GT 2» و «ریلمی GT 2 پرو» در چین رونمایی کرد؛ همچنین با گذشت چند روز از این رویداد،‌ ریلمی، سری GT2 را روانه‌ی بازار چین کرده بود.

حالا داده‌های جالبی از آمار فروش سری گوشی‌های جی تی 2 به دستمان رسیده که نشان می‌دهد، ریلمی تنها در سه دقیقه‌ی آغازین فروش این سری در بازار چین، حدود ۲۰۰ میلیون یوآن (۳۱،۳۹۳ دلار) سود به دست آورده است.

مدل پایه‌ی ریلمی GT2 با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، ۲،۵۹۹ یوان (حدود ۴۰۸ دلار) قیمت‌گذاری شده است؛ در‌‌ حالی‌که مدل ۸/۲۵۶ گیگابایت این گوشی با قیمت ۲،۷۹۹ یوان به فروش می‌رسد. از طرف دیگر مدل ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی هم قیمتی معادل ۳،۰۹۹ یوان (۴۸۶ دلار) دارد.

ریلمی جی تی 2 پرو ۳،۶۹۹ یوان (۵۸۰ دلار) برای نسخه‌ی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و برای مدل ۸/۲۵۶ گیگابایت نیز ۳،۹۹۹ یوان (۶۲۷ دلار) قیمت‌گذاری شده است. مدل ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قیمتی معادل ۴،۲۹۹ یوان (۶۷۴ دلار) خواهد داشت و در‌ نهایت گران‌ترین مدل ریلمی GT 2 پرو نیز با قیمت ۴،۷۹۹ یوآن (۷۵۳ دلار) به فروش می‌رسد.

از مشخصات گوشی ریلمی GT2 می‌توان به نمایشگر ۶.۶۲ اینچ E4 سامسونگ با پنل AMOLED اشاره کرد که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را پشتیبانی می‌کند؛ از‌ طرف دیگر مدل پرو نمایشگری ۶.۷ اینچی با پنل AMOLED مجهز به فناوری LTPO، وضوح ۱۴۴۰×۳۲۱۶ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۱۴۰۰ نیتی دارد.

در بطن این گوشی ریلمی جی تی 2 اسنپدراگون ۸۸۸ به‌عنوان قلب تپنده‌ی ان حضور دارد و این وظیفه در گوشی ریلمی جی تی 2 پرو نیز بر عهده اسنپدراگون ۸ نسل اول است؛ همچنین هردوی این گوشی‌ها از فناوری خنک‌کننده‌ی Diamond Ice Core Cooling System Plus بهره می‌برند.

این گوشی‌ها با اندروید ۱۲ و رابط کاربری realme UI 3.0، باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژر ۶۵ وات عرضه شده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات