مشخصات احتمالی نسل سوم گوشی تاشدنی موتورولا Razr فاش شد

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ریزر ۳، سومین نسل از گوشی تاشدنی آینده‌ی موتورولا احتمالاً به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل اول و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم مجهز می‌شود.
تبلیغات

نسل اول و دوم گوشی‌های تاشوی موتورولا Razr، سخت‌افزار متوسط و قیمت گرانی داشتند. با‌‌ این‌‌ حال، به‌نظر می‌رسد که شرکت مذکور نسل سوم را جدی‌تر خواهد گرفت.

به‌نقل از androidauthority و بر‌ اساس گزارش XDA-Developers، موتورولا ریزر ۳ می‌تواند پرچم‌دار قوی‌تر و جدی‌تری در رقابت با دیگر گوشی‌های تاشو مانند مجیک وی آنر و گلکسی زد فلیپ سامسونگ باشد.

مشخصات احتمالی موتورولا ریزر ۳

طبق این گزارش، موتورولا ریزر ۳ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل اول مطابق با محصولات فعلی پرچم‌داران بهره خواهد برد. پشتیبانی از باند فوق عریض (UWB)، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، نمایشگر ثانویه و پشتیبانی از NFC نیز احتمالاً در مدل جدید وجود خواهد داشت. اعتقاد بر‌ این است که صفحه‌نمایش AMOLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز می‌تواند مشخصات نمایشگر اصلی باشد.

در این گزارش جزئیات دیگری از‌ جمله مشخصات باتری و دوربین فاش نشده است؛ اما اگر موتورولا به‌طور‌ کلی به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری داخلی گسترده‌ای را در نظر بگیرد، در موتورولا ریزر ۳ نیز انتظار چیزی مشابه را می‌توان داشت.

هنوز مشخص نیست که ریزر ۳ چه‌‌ زمانی رونمایی می‌شود. این احتمال وجود دارد که چند ماه از معرفی رسمی آن فاصله داشته باشیم. نسل اول ریزر در نوامبر ۲۰۱۹ (آبان ۱۳۹۸) و نسل دوم در سپتامبر ۲۰۲۰ (شهریور ۱۳۹۹) رونمایی شد. انتظار می‌رود نسل سوم ریزر بازه‌ی زمانی مشابهی را دنبال کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات