مشخصات رسمی گوشی پرچم‌دار وان پلاس 10 پرو منتشر شد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
بنیان‌گذار وان‌پلاس، مشخصات وان پلاس ۱۰ پرو را به‌اشتراک گذاشته است. این گوشی مجهز به صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام، ۲۱ دی‌ماه معرفی می‌شود.
تبلیغات

به‌گزارش گیزموچاینا، وان‌پلاس گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس ۱۰ پرو را در تاریخ ۱۱ ژانویه (۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۰) در چین رونمایی می‌کند. اکنون پیت لائو (Pete Lau بنیان‌گذار وان‌پلاس و مدیر ارشد محصولات اوپو، تمام مشخصات اصلی این پرچم‌دار را قبل از معرفی رسمی آن به‌اشتراک گذاشته است.

ویژگی‌های وان‌پلاس ۱۰ پرو

وان‌پلاس ۱۰ پرو به صفحه‌نمایش AMOLED LTPO و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد. لائو اندازه‌ی صفحه‌نمایش گوشی مذکور را منتشر نکرده است. بااین‌حال، گزارش‌ها نشان می‌دهند که این پرچم‌دار دارای صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچ با لبه‌ی خمیده و طراحی حفره‌دار خواهد بود.

وان‌پلاس ۱۰ پرو در پنل جلو دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل را میزبانی می‌کند و در پنل پشت از دوربین سه‌گانه شامل دوربین ۴۸ مگاپیکسل، دوربین ۵۰ مگاپیکسل و دوربین ۸ مگاپیکسل با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال (OIS) دوگانه بهره می‌برد. نام تجاری هاسلبلاد (Hasselblad) نیز در برآمدگی دوربین دیده می‌شود که نشان‌دهنده‌ی همکاری وان‌پلاس و هاسلبلاد برای دوربین‌های این گوشی است.

وان‌پلاس ۱۰ پرو از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام قدرت می‌گیرد که با رم LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 همراه می‌شود. وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت برعهده دارد که از شارژ سیمی ۸۹ واتی SuperVOOC و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی AirVOOC و شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود وان‌پلاس ۱۰ پرو در بازارهای جهانی با رابط کاربری OxygenOS 12 برپایه‌ی اندروید ۱۲ و نسخه چینی آن توسط رابط کاربری ColorOS 12 اجرا شود. از دیگر ویژگی‌های گوشی پرچم‌دار آینده‌ی وان‌پلاس می‌توان به VoLTE، VoWiFi، بلوتوث ۵٫۲، NFC و بلندگوهای دوگانه استریو اشاره کرد.

باتوجه به‌اینکه وان‌پلاس ۱۰ پرو هفته‌ی آینده رسما در چین معرفی می‌شود، این شرکت هنوز تاریخ معرفی آن را برای بازارهای جهانی اعلام نکرده است؛ اما انتظار می‌رود تا مارس یا آوریل ۲۰۲۲ در سایر بازارها عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات