ویدئوی تبلیغاتی وان پلاس 10 پرو، رندرهای جدید و تاریخ برگزاری رویداد را نشان می‌دهد

جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
ویدئویی به‌ظاهر رسمی از وان پلاس ۱۰ پرو منتشر شده است که طراحی و تاریخ رونمایی آن به‌نمایش می‌گذارد. گوشی مذکور با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم عرضه خواهد شد.
تبلیغات

اوایل امروز، جزئیات وان‌پلاس ۱۰ پرو مربوط به نوع تراشه، مقدار رم و نسخه اندروید در گیک‌بنچ فهرست شد. به‌گزارش گیزموچاینا، اکنون ویدیویی که توسط افشاگری با نام Mayank Kumar منتشر شده، ظاهر، طراحی و همچنین تاریخ عرضه وان‌پلاس ۱۰ پرو آینده را نشان می‌دهد.

در این ویدئو به‌نظر می‌رسد که طراحی وان پلاس ۱۰ پرو با رندرهای اخیر مطابقت دارد. برآمدگی دوربین مربعی‌شکل واقع در گوشه سمت چپ بالای دستگاه از مجموعه ‌لنز سه‌گانه بهره می‌برد که طبق شایعات قبلی احتمالا از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسی، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسل و لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسل با زوم ۳٫۳ برابری تشکیل خواهد شد.

روی محفظه‌ی دوربین یکی از حسگر‌ها عنوان «P2D 50T» نوشته شده است؛ اما اطلاعاتی درباره‌ی عملکرد آن وجود ندارد. نام تجاری هاسلبلاد (Hasselblad) نیز در برآمدگی دوربین دیده می‌شود که نشان‌دهنده‌ی همکاری وان‌پلاس و هاسلبلاد برای دوربین‌های وان‌پلاس ۱۰ پرو است.

به‌نظر می‌رسد که پنل جلویی تفاوت قابل توجهی با نسل فعلی، یعنی وان‌پلاس ۹ پرو ندارد و این گوشی احتمالا صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی با لبه‌های خمیده، حاشیه‌های نازک و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را حفظ خواهد کرد. حفره‌ی گوشه‌ی سمت چپ بالای صفحه‌نمایش احتمالا دوربین ۳۲ مگاپیکسلی را در خود جای می‌دهد.

با توجه به مشخصات فهرست‌شده در گیک‌بنج، وان‌پلاس ۱۰ پرو به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام مجهز می‌شود که با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه خواهد بود. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند و انتظار می‌رود با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۵ وات عرضه شود.

افشای اطلاعات قبلی حکایت از رونمایی رسمی وان‌پلاس ۱۰ پرو در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۴‌ دی ۱۴۰۰) داشت؛ اما اگر این ویدئو واقعا صحت داشته با‌شد، گوشی مذکور در تاریخ ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) رسما معرفی خواهد شد.

به‌نظر می‌رسد این ویدئو ابتدا در وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی ویبو منتشر شده است و منبع اصلی آن مشخص نیست؛ بنابراین صحت آن را نمی‌توان تأیید کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات