وان پلاس ۱۰ پرو ۱۴ دی معرفی و ابتدا در چین پیش‌فروش می‌شود

چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
انتظارها برای معرفی گوشی پرچم‌دار موردانتظار وان پلاس ۱۰ پرو در تاریخ ۱۴ دی به پایان می‌رسد.
تبلیغات

شرکت‌ها معمولا محصولات خود را مرحله‌به‌مرحله عرضه می‌کنند و پیش‌فروش در کشور مبدا هم طبق معمول اولین مرحله‌ی آن است؛ وان‌ پلاس هم برای معرفی پرچم‌دار جدید خود از این قاعده پیروی می‌کند.

به گزارش Gizmochina و براساس اعلام حساب رسمی وان‌پلاس در شبکه اجتماعی چینی Weibo، پیش‌فروش وان پلاس ۱۰ پرو، ۴ ژانویه (۱۴ دی)، ساعت ۱۰ در چین (حدود ساعت ۶:۳۰ به وقت ایران) شروع خواهد شد؛ کاربرانی که در پیش‌فروش پرچم‌دار جدید وان‌پلاس ثبت‌نام می‌کنند، علاوه‌بر خود گوشی، بسته‌ی هدیه‌ای به ارزش ۱۰۰۰ یوان چین (۱۵۷ دلار) ‌نیز دریافت خواهند کرد.

توییت شرکت وان پلاس

پیت لائو مدیرمحصول ارشد اوپو و مدیرعامل وان پلاس پیش‌تر اعلام کرده‌بود که وان پلاس ۱۰ پرو، ۲۲ ژانویه در دسترس خواهد‌بود؛ درحالی‌که شایعات به تاریخ ۵ ژانویه اشاره کرده‌ بودند، اما حال این تاریخ به‌طور رسمی یک روز زودتر از شایعات اعلام شده‌ است.

پوستر معرفی وان پلاس ۱۰ پرو

مدیرعامل وان‌پلاس در پستی دیگر در Weibo به صفحه‌نمایش LTPO 2.0 اشاره کرد که احتمالا تأثیر مثبتی بر طول‌عمر باتری خواهد داشت؛ فناوری LTPO توسط اپل توسعه یافته است و به نمایشگرها اجازه می‌دهد تا محدوده‌ی وسیع‌تری از نرخ نوسازی بین یک تا ۱۲۰ هرتز را نوسان کنند.

صفحه‌‌نمایش وان پلاس ۱۰ پرو ۶٫۷ اینچ با رزولوشن QHD+ ساخت سامسونگ است و دوربین پشتی سه‌گانه‌ی آن نیز ماژول‌های اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، ۵۰ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت زوم ۳ برابری را دربرمی‌گیرد.

هنوز خبری از عرضه جهانی وان پلاس ۱۰، نسخه کوچک‌تر و [شاید] ارزان‌تر وان پلاس ۱۰ پرو نشده‌ است و به نظر می‌رسد، وان پلاس زمانی پس از معرفی وان پلاس ۱۰ پرو برای معرفی و عرضه آن اختصاص داده‌ باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات