نوآوری‌هایی جذابی که در Realme GT 2 Pro خواهیم دید

پنج‌شنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
دوربین ۱۵۰ درجه، طراحی سازگار با محیط زیست و سیستم ماتریسی آرایه آنتن، سه فناوری استفاده شده در Realme GT 2 Pro هستند.
تبلیغات

ریلمی در حال آماده شدن برای عرضه اولین پرچم‌دار برتر خود یعنی Realme GT 2 Pro است. در طول چند هفته گذشته، به لطف افشاگری‌ها و تیزرهای مختلف، مطالب زیادی در مورد دستگاه آینده این شرکت متوجه شده‌ایم. ریلمی قبلا تأیید کرده که این گوشی هوشمند دارای تراشه جدید کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل اول خواهد بود و رندرهای فاش‌شده از دستگاه به ما اطلاعات خوبی درباره طراحی و برخی از مشخصات آن ارائه می‌دهند. اکنون، قبل از عرضه رسمی، ریلمی جزئیات بیشتری در مورد Realme GT 2 Pro به اشتراک گذاشته است.

به گزارش xda-developers، ریلمی در مورد سه فناوری نوآورانه صحبت کرده است که برای اولین بار با Realme GT 2 Pro معرفی خواهند شد. در ادامه همه مواردی که باید در مورد فناوری‌های جدید ریلمی بدانید جمع‌آوری شده است.

طراحی Paper Tech Master

اگرچه ریلمی، GT 2 Pro را در رویداد مذکور معرفی نکرد، اما این شرکت تأیید کرد که این دستگاه از طراحی جدید سازگار با محیط زیست بهره می‌برد. ریلمی ادعا می‌کند پنل پشتی دستگاه دارای ماده زیست‌پلیمری جدید و طراحی الهام گرفته از کاغذ است.

Realme GT 2 Pro

طبق گزارش‌های منتشرشده، این ماده جدید زیست‌پلیمری گواهی پایداری و کربن بین‌المللی ISCC را به همراه سایر استانداردهای نظارتی محیطی مانند REACH ،RoHS و EPEAT دریافت کرده است. علاوه‌براین، ریلمی طراحی جعبه جدیدی را برای GT 2 Pro با نسبت کلی پلاستیک کاهش یافته (۲۱٫۷ درصد در نسل قبلی به ۰٫۳ درصد) معرفی خواهد کرد.

اولین دوربین ۱۵۰ درجه FoV اولتراواید و دارای حالت چشم‌ ماهی جهان

ریلمی همچنین تأیید کرده است که Realme GT 2 Pro اولین گوشی جهان خواهد بود که دارای دوربین با زاویه دید ۱۵۰ درجه است که میدان دید گوشی را تا ۲۷۸ درصد افزایش می‌دهد (در مقایسه با دوربین اصلی ۸۴ درجه FoV). این دوربین جدید با زاویه دید عریض، همراه با حالت چشم ماهی (Fish Eye) جدید، به کاربران Realme GT 2 Pro کمک می‌کند تا عکس‌های بسیار زیبایی ثبت کنند.

Realme GT 2 Pro

سیستم ماتریسی آرایه آنتن

در نهایت، Realme GT 2 Pro همچنین دارای سیستم ماتریسی جدیدی برای آرایه آنتن است که از سه فناوری تشکیل می‌شود: اولین فناوری سوئیچینگ آنتن با باند اولترا واید (HyperSmart)، تقویت کننده وای‌فای و NFC با پشتیبانی ۳۶۰ درجه.

ریلمی می‌گوید فناوری HyperSmart از ۱۲ آنتن پیچیده استفاده می‌کند که همه طرف‌های تلفن را پوشش می‌دهد و تقریبا در همه جهات از باندهای اصلی پشتیبانی می‌کند. این امر به GT 2 Pro اجازه می‌دهد قدرت سیگنال همه آنتن‌ها را به‌طور هم‌زمان ارزیابی و بهترین سیگنال را برای پایداری بیشتر انتخاب کند.

ویژگی تقویت کننده وای‌فای از آنتن متقارن وای‌فای برای اطمینان از قدرت سیگنال متعادل در اطراف تلفن استفاده می‌کند. ریلمی ادعا می‌کند این فناوری پایداری سیگنال وای‌فای را در مقایسه با طراحی نامتقارن آنتن وای‌فای ۲۰ درصد بهبود می‌بخشد.

همچنین Realme GT 2 Pro دو آنتن سلولی را با عملکرد فرستنده سیگنال NFC ادغام می‌کند. ریلمی می‌گوید این امر باعث افزایش ۵۰۰ درصدی ناحیه تشخیص NFC ‌می‌شود و در نتیجه به کاربران امکان می‌دهد از این ویژگی در کل قسمت بالایی دستگاه خود استفاده کنند.

این فناوری‌های جدید، همراه با اطلاعاتی که در چند روز اخیر فاش شده، ما را به این باور می‌رساند که Realme GT 2 Pro می‌تواند پتانسیل رقابت با بهترین گوشی‌های هوشمند برتر سال ۲۰۲۱ را داشته باشد. درحال‌حاضر، ریلمی تاریخ عرضه نهایی را برای Realme GT 2 Pro به اشتراک نگذاشته است. اما انتظار داریم که این شرکت اطلاعات بیشتری را در هفته‌های منتهی به عرضه آن منتشر کند. به محض اینکه جزئیات بیشتری به دست آوردیم حتما به شما اطلاع خواهیم داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات