تماشا کنید: ویدئو رندر وان پلاس ۱۰ پرو تمام ویژگی‌های ظاهری آن را به نمایش می‌گذارد

چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ویدئویی که از رندرهای منتسب به وان‌پلاس ۱۰ پرو ساخته شده، طراحی جذاب پرچم‌دار بعدی چینی‌ها را از زوایای مختلف به رخ می‌کشد.
تبلیغات

در چند ماه‌ گذشته، تصاویر رندر از گوشی موردانتظار وان‌پلاس ۱۰ پرو، برخی از ویژگی‌های ظاهری آن را فاش کرد که از نمایشگر خمیده و ماژول دوربین پشتی آن به سبک گلکسی اس ۲۱ خبر می‌داد. حالا یکی از رندرکننده‌های معروف تصاویر مفهومی محصولات تکنولوژی، ویدئویی از این تصاویر را در یوتیوب منتشر کرده که ظاهر جذاب پرچم‌دار وان‌پلاس را از زوایای مختلف به خوبی نشان می‌دهد.

تماشا در یوتیوب

در ویدئو حس لوکس بودن پرچم‌دار آینده وان‌پلاس به خوبی به تصویر کشیده شده و این گوشی را در چهار رنگ مختلف مشکی، بنفش، نقره‌ای و سبز نشان می‌دهد که کمی با رنگ‌بندی فعلی سری وان پلاس 9 در رنگ‌های مشکی، سبز تیره و خاکستری، متفاوت است.

چینش دوربین‌های پشتی نیز به خوبی در ویدئوی منتشرشده از رندرها مشخص است و طراحی متقارن دوستونی آن‌ها و قرار گرفتنشان در قابی برجسته را به رخ می‌کشد. علاوه‌بر‌این، برند شرکت سوئدی هاسلبلاد که در حوزه‌ی ساخت دوربین تخصص دارد، با افتخار در ماژول دوربین وان‌پلاس ۱۰ پرو خودنمایی می‌کند.

رندر ماژول دوربین وان پلاس 10 پرو

بدنه‌ی وان پلاس ۱۰ پرو از لبه‌های گردی بهره می‌برد که با صفحه‌نمایش خمیده‌ی گوشی یکی شده‌اند تا به‌راحتی در دست قرار بگیرد. در قسمت زیرین گوشی شاهد بریدگی‌هایی برای محل قرار گرفتن میکروفون، USB-C و اسپیکر هستیم. دکمه‌های کنترل صدا در لبه‌ی سمت چپ گوشی هستند و لبه‌ی راست میزبان دکمه‌ی پاور و اسلایدر هشدار (Alert Slider) است.

از نظر مشخصات فنی، آنچه تا‌به‌حال درباره پرچم‌دار بعدی وان‌پلاس فاش شده به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی خمیده از نوع LTPO امولد با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی اشاره دارد. وان‌پلاس ۱۰ پرو همچنین به اسنپدراگون ۸ نسل یک با حداکثر رم ۱۲ گیگابایت از نوع LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت از نوع UFS 3.1 مجهز خواهد بود.

در بخش دوربین، پرچم‌دار وان‌پلاس متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با پشتیبانی از زوم اپتیکال ۳ برابری خواهد بود. حفره گوشه سمت چپ بالای نمایشگر نیز از حسگر دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و تماس ویدئویی میزبانی خواهد کرد.

وان پلاس ۱۰ پرو از رابط کاربری ColorOS 12 مبتنی‌بر سیستم عامل اندروید ۱۲ بهره خواهد برد. گفته می‌شود باتری وان‌پلاس ۱۰ پرو ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ کابلی ۸۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی خواهد بود.

طبق اعلام مدیرعامل وان‌پلاس، گوشی پرچم‌دار وان پلاس ۱۰ پرو ماه ژانویه ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد؛ درحالی‌که گزارش‌ها تاریخ دقیق عرضه‌ی وان‌پلاس ۱۰ پرو را ۵ ژانویه (۱۵ دی ۱۴۰۰) اعلام کرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات