احتمالا وان پلاس 10 پرو از شارژر ۸۰ وات سیمی و ۵۰ وات بی‌سیم پشتیبانی می‌کند

جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
تقریباً همه چیز درباره‌ی پرچم‌دار بعدی وان‌پلاس فاش شده است و ظاهراً OnePlus 10 از شارژر ۸۰ وات سیمی و ۵۰ وات بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

طی هفته‌های گذشته شاهد فاش شدن اطلاعات و تصاویر زیادی از پرچمداران بعدی وان‌پلاس بودیم که با نام OnePlus 10 و OnePlus 10 Pro شناخته می‌شوند. امروز نیز در انجمن XDA Developers و به نقل از پستی در ویبو از دیجیتال چت استیشن، اطلاعات تازه‌ای در رابطه با وان‌پلاس ۱۰ پرو فاش شده است.

براساس اطلاعاتی که به‌تازگی فاش شده، وان پلاس ۱۰ پرو از شارژر ۸۰ وات سیمی و ۵۰ وات بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. بدین‌ترتیب پرچم‌دار بعدی وان‌پلاس، امکان شارژ فو‌ق سریع را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

دیگر اطلاعاتی که پیش‌تر در مورد وان پلاس ۱۰ فاش شده بود، شامل صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز ۶.۷ اینچ از نوع LTPO با رزولوشن 1440p است. در گوشه‌ی نمایشگر این گوشی یک پانچ بزرگ برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی وجود دارد.

همچنین شایعه شده که این گوشی یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی، یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید و یک حسگر ۸ مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو دارد که بزرگنمایی ۳ برابر اپتیکال را فراهم می‌کند.

همچنین می‌دانیم که OnePlus 10 به سیستم‌عامل ColorOS 12 که مبتنی بر اندروید ۱۲ است مجهز خواهد شد.

وان پلاس تراشه‌ی Snapgragon 8 Gen 1 را برای پرچمدارن بعدی خود انتخاب کرده و حافظه‌ی رم نیز ۸ یا ۱۲ گیگابایت از نوع LPDDDR5 خواهد بود. حافظه‌ی ذخیره‌سازی در این گوشی‌ها هم احتمالاً ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت از نوع UFS 3.1 خواهد بود.

در رابطه با ظرفیت باتری نیز شایعاتی وجود دارد که به ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت اشاره دارند.

انتظار می‌رود گوشی‌های سری OnePlus 10 اوایل سال آینده میلادی رونمایی شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات