تصویر واقعی گلکسی اس 22 طراحی براق آن را نشان می‌دهد

دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
طراحی دو گوشی موجود در تصویر، به مدل معمولی و پلاس گلکسی اس ۲۱ شباهت زیادی دارد و تفاوت آن در طراحی براق پنل پشتی است. افزون‌براین، وجود S Pen در گلکسی اس ۲۲ اولترا در گواهینامه‌ی FCC تأیید شده است.
تبلیغات

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، انتظار می‌رود سامسونگ سری گلکسی اس ۲۲ را اوایل فوریه‌ی ۲۰۲۲ (بهمن ۱۴۰۰) رونمایی کند و طبق شایعات، طراحی نسخه‌های معمولی و پلاس تقریبا مانند سری گلکسی اس ۲۱ خواهد بود.

محافظ سری گلکسی اس ۲۲

اوایل امروز، تصویری واقعی از گلکسی اس ۲۲ در ویبو منتشر شد. سری پرچم‌دار فعلی روکش مات دارد و اگر پنل پشتی براق در تصویر جدید نبود، با‌‌توجه‌‌به طراحی مشابه، به‌نظر می‌رسید که همان گلکسی اس ۲۱ است.

تصویر زنده سری گلکسی اس ۲۲

در همین حال، تأییدیه‌ی گواهینامه‌ی FCC گوشی هوشمندی با شماره‌مدل SM-S908U مربوط به گلکسی اس ۲۲ اولترا (تغییر نام به نوت) را نشان می‌دهد که به‌همراه S Pen با شماره‌مدل EJ-PS908 که مشخصا S Pen جدید است، عرضه خواهد شد. دلیل اشاره به S Pen جدید شماره‌مدل آن است که با هیچ‌‌یک از محصولات قبلی سامسونگ تطابق ندارد.

نمای پشت گلکسی اس ۲۲ سامسونگ با طراحی براق

گلکسی اس ۲۲ سامسونگ طراحی برجسته‌ی دوربین سه‌گانه‌ی عمودی در گوشه‌ی بالای سمت چپ را دارد که به قاب متصل است و فلاش LED در سمت راست تعبیه شده است.

تصویر مذکور احتمال دارد دستگاهی ساختگی باشد و به واقعیت تبدیل نشود؛ اما همه‌ی جزئیات به طراحی در همین راستا اشاره می‌کند. همچنین براساس شایعاتی که درباره‌ی گلکسی اس ۲۲ اولترا منتشر شده است، حذف اولترا و تبدیل به نام اس ۲۲ نوت ممکن است درست نباشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات