تیزر اولین گوشی تاشو اوپو Find N به‌عنوان رقیب احتمالی گلکسی زد فولد 3 سامسونگ منتشر شد

پنج‌شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اوپو تیزر ویدئویی را برای گوشی تاشو Find N آینده خود منتشر کرده است که صفحه‌نمایش گوشی را بسیار کوچک‌تر از حد انتظار نشان می‌دهد.
تبلیغات

شایعات مختلف در سال ۲۰۲۱ نشان می‌دهد که اوپو به‌زودی از گوشی تاشوی خود رونمایی خواهد کرد. به‌نقل از androidauthority، این شرکت به‌تازگی تیزر تبلیغاتی منتشر کرده است که طراحی کلی گوشی تاشو Oppo Find N را به‌نمایش می‌گذارد.

تیزر مذکور که در حساب کاربری ویبو این شرکت به‌اشتراک گذاشته شده است، صفحه‌نمایش تاشویی را نشان می‌دهد که درحالت تاشدن دارای یک صفحه‌نمایش خارجی کوچک است. درواقع گوشی تاشو آینده‌ی اوپو، دستگاه‌هایی مانند مجموعه کامپکت سونی سال‌ها پیش را یادآوری می‌کند. بنابراین افرادی که از ابعاد نامناسب تاشوهای فعلی Z Fold سامسونگ رضایت کافی ندارند، ممکن است بخواهند این دستگاه را در فهرست علاقه‌مندی‌های خود قرار دهند.

در ادامه می‌توانید ویدئوی گوشی تاشو اوپو را مشاهده کنید:

در این ویدئو همچنین گوشی را در حالت باز مشاهده می‌کنیم که صفحه‌نمایش بزرگ‌تری با دوربین سلفی در گوشه‌ی بالا سمت چپ نشان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد اندازه صفحه‌نمایش تاشوی اوپو نسبت‌به گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ به‌دلیل صفحه‌نمایش جمع‌و‌جور گوشی و ابعاد کلی، کوچک‌تر باشد. افزون‌براین ظاهرا ویدئو‌ی مذکور نشان می‌دهد که گوشی دارای حسگر اثر انگشت در کنار بدنه، دقیقا شبیه به گوشی‌های تاشوی سامسونگ است.

اوپو در قالب ویدئو و پستی تأیید کرده است در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر ۱۴۰۰) که روز دوم رویداد Inno Day Oppo است، اطلاعات بیشتری ارائه خواهد داد. بنابراین زمان زیادی باقی نمانده است تا درباره‌ی گوشی تاشو‌ی جذاب اوپو اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات