فهرست AnTuTu برای بهترین گوشی‌های پرچم‌دار نوامبر منتشر شد

شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
AnTuTu فهرست ماه نوامبر بهترین گوشی‌های پرچم‌دار را منتشر کرد.
تبلیغات

AnTuTu فهرست خود برای بهترین پرچم‌داران نوامبر ۲۰۲۱ را منتشر کرده است. کل فهرست با گوشی‌های هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و اسنپدراگون ۸۸۸ پر شده است. بلک شارک 4S پرو برای دومین ماه متوالی با امتیاز ۸۷۵،۳۸۲ در صدر جدول قرار دارد و پس از آن نوبیا ردمجیک 6S پرو با ۸۵۲،۷۱۹ امتیاز و iQOO 8 Pro نیز با امتیاز ۸۴۶،۶۶۳ در رده‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.

ناگفته نماند سه گوشی برتر دیگر این فهرست نیز از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس استفاده می‌کنند. گوشی بعدی این فهرست بلک شارک ۴ پرو است که در ساخت آن از اسنپدراگون ۸۸۸ به‌کار رفته و پس‌از‌آن ویوو X70 پرو پلاس با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و ایسوس ROG فون 5s با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس دیده می‌شوند.

چهار گوشی باقی‌مانده در این فهرست از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کنند و جایگاه‌های هفتم تا دهم را ازآنِ خود کرده‌اند. این گوشی‌ها عبارت‌اند از: iQOO 8، Lenovo Legion Duel 2 Pro، اوپو Find X3 Pro و ریلمی GT 5G.

فهرست AnTuTu

در فهرست ۱۰ گوشی هوشمند رده‌بالا با بهترین عملکرد نیز دستگاه‌های مجهز به اسنپدراگون 778G شش جایگاه ابتدایی را کسب کرده‌اند از آن خود کردند. این دستگاه‌ها iQOO Z5 با ۵۶۶،۴۳۸ امتیاز، اوپو K9s 5G با ۵۳۶،۲۶۵ امتیاز و شیائومی می ۱۱ لایت 5G با ۵۳۴،۷۳۹ امتیاز، شیائومی Civi، آنر ۵۰ پرو و آنر ۵۰ نام دارند.

فهرست AnTuTu

اوپو Reno6 5G که از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۹۰۰ بهره می‌برد، در رتبه‌ی هفتم قرار دارد و گوشی‌های هواوی نوا ۹ و نوا ۹ پرو 4G نیز که به اسنپدراگون 778G مجهز‌‌ند، رتبه‌های هشتم و نهم را به‌دست آورده‌اند. ناگفته نماند آخرین گوشی حاضر در فهرست مذکور ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس نام دارد که در ساخت آن از دایمنسیتی ۹۲۰ استفاده شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات