گوشی هوشمند Xiaomi 11 Lite 5G NE به‌روزرسانی جدیدی دریافت می‌کند

شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی ۱۱ لایت 5G NE به‌روزرسانی جدید MIUI 12.5 Enhanced را دریافت می‌کند.
تبلیغات

شیائومی ۱۱ لایت 5G اخیرا در کنار سری ۱۱ تی عرضه شده است. این دستگاه درواقع همان می ۱۱ لایت 5G با تراشه متفاوت است. در آن به جای اسنپدراگون 780G از اسنپدراگون 778G استفاده شده است. هنوز مشخص نیست که آیا تغییر پردازنده دستگاه مذکور به دلیل بحرانی جهانی زنجیره تأمین است یا اینکه صرفا به دلیل ملاحظات قیمتی، شرکت تولیدکننده چنین تصمیمی گرفته است.

به گزارش جی‌اس‌ام‌ آرنا، به هر حال، فرقی نمی‌کند دلیل اینکار چه بوده زیرا این دو دستگاه در تمامی بخش‌ها، به غیر از تراشه، یکسان هستند. اکنون نیز ۱۱ لایت 5G NE به‌روزرسانی جدیدی دریافت می‌کند که می‌تواند بعضی قسمت‌های آن را بهبود بخشد. ما در حال صحبت کردن درباره MIUI 12.5 Enhanced هستیم.

این نسخه از رابط کاربری MIUI نیز روی اندروید ۱۱ قرار می‌گیرد، زیرا شیائومی هنوز هیچ یک از دستگاه‌های خود را به اندروید ۱۲ به‌روزرسانی نکرده است. اما MIUI 12.5 Enhanced قرار است تمام اشکالات نسل MIUI 12.x را حل کند تا تجربه‌ی بهتری را به کاربران ارائه کند.

شیائومی درباره نسل جدید MIUI می‌نویسد:

الگوریتم‌های جدیدی در MIUI 12.5 Enhanced وجود دارند که با تخصیص داینامیک منابع سیستم، تجربه‌ای روان را برای کاربران تضمین می‌کنند. این در حالی است که مکانیزم جدید مدیریت حافظه «اتمیزه شده» (atomized) استفاده از رم را کارآمدتر می‌کند و «مکانیزم‌های ذخیره‌سازی جدید» باعث می‌شوند تلفن با گذشت زمان همچنان پاسخگو باقی بماند.

درحال‌حاضر به‌روزرسانی Enhanced MIUI 12.5 شیائومی ۱۱ لایت 5G NE برای دستگاه‌هایی در هند با شماره ساخت V12.5.4.0.RKOINXM و ترکیه با شماره ساخت V12.5.4.0.RKOTRXM ارائه شده است. طبق معمول، انتشار سراسری این به‌روزرسانی ممکن است چند روز یا حتی چند هفته طول بکشد. امیدواریم شیائومی به سرعت این کار را در همه جهان انجام دهد تا کاربران بیشتری بتوانند به تجربه کاربری روان‌تر دسترسی داشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات