گلکسی S21 FE احتمالا امسال با قیمت ۶۹۹ دلار معرفی خواهد شد

شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
مطالعه 4 دقیقه
ظاهرا همچنان این احتمال وجود دارد گوشی گلکسی S21 FE در سال جاری میلادی معرفی شود. این محصول به‌احتمال زیاد با قیمت ۶۹۹ دلار روانه‌ی بازار آمریکا خواهد شد.
تبلیغات

زمان زیادی تا پایان سال ۲۰۲۱ باقی نمانده است و این یعنی خبرهای مربوط به معرفی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار، کم‌تر خواهد شد. البته ۲۰۲۱ در صنعت موبایل، سالی عادی نبوده است و به‌همین دلیل شاید شنیدن خبر معرفی یک گوشی هوشمند مهم دیگر، چندان تعجب‌آور نباشد.

به گزارش فون‌آرنا، از مدت‌ها قبل شایعات و خبرهای زیادی درمورد گلکسی S21 FE سامسونگ منتشر شده است. در ابتدا قرار بود این محصول در ماه اوت معرفی شود که البته مدتی بعد زمان رونمایی آن به اکتبر و نهایتا به ژانویه ۲۰۲۲ موکول شد. با این‌حال، ظاهرا برنامه‌ی سامسونگ برای معرفی گلکسی S21 FE یک‌بار دیگر تغییر کرده است.

دقیقا زمانیکه به‌نظر می‌رسد همه‌ی چالش‌های پیش‌روی معرفی این گوشی حل شده و شایعات و گزارش‌های لودهندگان خبرهای فناوری به یک جهت سرازیر شده است، افشاگری به‌نام OnLeaks خبر جدیدی در این رابطه منتشر کرده است.

گلکسی s21 fe 5g

تجربه نشان داده است گزارش‌های ارائه شده توسط OnLeaks معمولا به واقعیت می‌پیوندد ولی با این‌وجود بازهم نمی‌توان با اطمینان کامل در مورد اطلاعات منتشر شده توسط این لودهنده صحبت کرد.

این احتمال هنوز وجود دارد که سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی S21 FE 5G را در سال جاری میلادی معرفی کند. حتی قیمت این محصول در ایالات متحده در دسترس قرار گرفته است.

به زبان ساده، شاید سامسونگ این گوشی را در ماه جاری معرفی و سپس آن را در ژانویه‌ی ۲۰۲۲ روانه‌ی بازار کند که این موضوع با آنچه راس یانگ ماه اکتبر پیش‌بینی کرده بود مطابقت دارد. وی در آن زمان اعلام کرد مراحل تولید گوشی مورد اشاره به‌زودی آغاز خواهد شد.

با توجه به اینکه گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ به‌احتمال زیاد در ماه فوریه رونمایی خواهد شد، اگر سامسونگ S21 FE را اوایل سال ۲۰۲۲ روانه‌ی بازار کند، این محصول فرصت کمی برای فروش در دسترس خواهد داشت.

مشخصات، قیمت و رنگ‌بندی گلکسی اس S21 FE 5G

اگر سامسونگ بخواهد گلکسی S21 FE را به‌عنوان بهترین گوشی ارزان‌قیمت 5G روانه‌ی بازار کند، این محصول باید از نظر نمایشگر با صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی گلکسی اس ۲۲ که با قیمت احتمالی ۸۵۰ دلار عرضه خواهد شد، رقابت کند. علاوه‌بر این، گلکسی اس S21 FE باید قابلیت‌هایی در حد گلکسی S21 5G استاندارد داشته باشد زیرا این محصول نیز با قیمت ۸۰۰ دلار در دسترس خریداران قرار دارد.

گلکسی s21 fe 5g

متأسفانه امکان دارد پرچم‌دار سری FE امسال سامسونگ در حدی که انتظار داریم، ارزان‌قیمت نباشد تا بتواند توجه بسیاری از علاقمندان را به‌خود جلب کند. رولاند کوانت اعلام کرده این محصول با نمایشگر ۶٫۵ اینچی، رم ۶ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت در ایالات متحده با قیمت ۶۹۹ دلار به‌فروش خواهد رسید.

بدین ترتیب حافظه‌ی رم این مدل نسبت به مدل پایه‌ی گلکسی اس ۲۱، دو گیگابایت کم‌تر خواهد بود. این درحالی است که مدل پایه‌ی اس ۲۱ در ماه‌های اخیر با قیمت ۷۰۰ دلار و حتی ۶۵۰ دلار نیز به‌فروش رسیده است؛ بدین ترتیب سامسونگ باید تبلیغات بسیار شگفت‌انگیزی برای طرفداران سرسخت خود ارائه دهد تا توجه آن‌ها به گلکسی S21 FE 5G جلب شود.

این گوشی با نمایشگر تخت و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ روانه‌ی بازار خواهد شد. علاوه‌بر این انتظار می‌رود سامسونگ این مدل را در رنگ مشکی، سفید، سبز و بنفش در دسترس خریداران قرار گیرد.

حال باید دید با توجه‌به میزان تقاضای جهانی گلکسی S21 FE 5g و پس از تأخیرهای متعدد، چه تعداد از این گوشی در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

براساس شایعات و گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده است، گلکسی S21 FE به یک نمایشگر Full HD فوق‌العاده باکیفیت سوپرامولد مجهز خواهد بود و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی خواهد کرد. باتری این دستگاه ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود و سیستم دوربین اصلی آن مثل گلکسی S20 FE شامل سه حسگر ۱۲، ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

براساس گزارش‌های قبل، ظاهرا سامسونگ قصد دارد بیش از ۹ میلیون دستگاه از این محصول تولید کند. به‌ هرحال، زمان زیادی تا پایان سال باقی نمانده است و بنابراین به‌زودی جزئیات و اطلاعات کامل‌تر و دقیق‌تری دراین رابطه در دسترس قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات