تصاویر زنده پنل پشتی گلکسی A13 4G از دوربین چهارگانه آن پرده برداشت

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
مطالعه 3 دقیقه
به‌تازگی تصاویر پنل پشتی گلکسی A13 4G منتشر شده و اطلاعات جدیدی از ظاهر این دستگاه در اختیار ما قرار داده است.
تبلیغات

هفته گذشته،‌ گزارشی در فضای مجازی منتشر شد که در مورد نسخه آینده سامسونگ گلکسی A13 4G خبر می‌داد. ظاهرا این دستگاه در کارخانه‌ای واقع در یکی از شهرهای هند به نام نویدای بزرگ تولید شده است. اکنون تصاویر زنده‌ای از پنل پشتی گوشی‌ هوشمند مذکور ظاهر شده‌اند که اطلاعات دقیق‌تری از آن در اختیار ما قرار می‌دهند.

پنل پشتی گلکسی A13 4G

به گزارش گیزموچاینا، با نگاه به تصاویر منتشر شده متوجه می‌شویم که در قسمت زیرین پنل پشتی این گوشی نام تجاری A13 LTE دیده می‌شود. تصاویر تأیید می‌کنند که این تلفن هوشمند دارای گزینه رنگ خاکستری با روکش براق است. بریدگی دوربین در پنل پشتی نشانگر دوربین چهارگانه به همراه فلاش LED است. دکمه تنظیم صدا نیز در سمت راست گوشی وجود دارد، درحالی‌که بلندگو، جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا و پورت USB Type-C در پایین آن دیده می‌شود.

پنل پشتی گلکسی A13 4G

بیایید تصور کنیم تمام جزئیات فاش شده از این گوشی هوشمند درست است. در این صورت، سری گلکسی A13 احتمالا دارای ۵ رنگ مختلف خواهد بود که براساس اطلاعاتی که پیش‌تر از آن منتشر شده شامل مشکی، آبی، سفید، خاکستری و نارنجی می‌شود. اگرچه هنوز هیچ اطلاعاتی از گلکسی A13 4G فاش نشده است، اما انتظار داریم که مشخصات آن مشابه همتای 5G خود باشد، البته به جز تراشه 4G و یک دوربین اضافه.

پنل پشتی گلکسی A13 4G

مشخصات مورد انتظار گلکسی A13 5G سامسونگ

حال که درباره گلکسی A13 4G صحبت کردیم، بهتر است به سراغ نسخه 5G آن نیز برویم. سامسونگ گلکسی A13 5G قرار است به‌زودی در بازارهای منتخب عرضه شود. اخیرا این تلفن هوشمند چندین گواهی دریافت کرده که نشان می‌دهد از تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک به همراه ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده استفاده می‌کند.

انتظار می‌رود این دستگاه دارای صفحه‌نمایش ۶٫۴۸ اینچی IPS با وضوح +FHD باشد. این گوشی هوشمند مجهز به سیستم دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی در آن قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات