ردمی نوت 11T 5G با نمایشگر 90 هرتزی و تراشه دایمنسیتی 810 معرفی شد

سه‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
مطالعه 3 دقیقه
گوشی هوشمند ردمی نوت 11T 5G سرانجام به‌طور رسمی در هند معرفی شد. این محصول از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۸۱۰، دوربین دوگانه‌ی ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹۰ هرتزی بهره می‌برد.
تبلیغات

ردمی نوت ۱۱ تی 5G امروز به‌عنوان جانشین گوشی ردمی نوت ۱۰ تی 5G در هند معرفی شد. ردمی نوت 10T 5G اوایل سال جاری به‌عنوان اولین گوشی 5G سری ردمی نوت روانه‌ی بازار هند شد. ردمی نوت 11T 5G در مقایسه با نسل قبلی‌اش، از نظر پردازنده، نمایشگر، دوربین و قابلیت‌های شارژ، بهبود یافته است.

مشخصات و قابلیت‌های ردمی نوت 11T 5G

به گزارش گیزموچاینا، ردمی نوت ۱۱ تی 5G از یک نمایشگر ۶٫۶ اینچی IPS LCD بهره می‌برد. همان‌طور که در شایعات و گزارش‌های قبلی اعلام شده بود، دوربین سلفی این محصول در پانچ‌هول مرکزی بالای نمایشگر آن تعبیه شده و صفحه‌نمایش آن از نرخ نوسازی تطبیقی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و روی آن با لایه‌ای از جنس گوریلاگلس پوشانده شده است. دوربین سلفی ردمی نوت 11T نیز ۱۶ مگاپیکسلی است که می‌توان از آن برای برقراری تماس‌های تصویری و ثبت تصاویر سلفی بهره برد. ماژول دوربین پشتی ردمی نوت ۱۱ تی 5G شامل یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین هشت مگاپیکسلی فوق‌عریض است. متأسفانه شیائومی از لنز دو مگاپیکسلی ماکرو یا تشخیص عمق در این محصول استفاده نکرده است.

ردمی نوت 11T 5G از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک بهره می‌برد. این تراشه قبلا در محصولات دیگری مثل ریل‌می 8s 5G و لاوا AGNI 5G در هند مورد استفاده قرار گرفته بود. این گوشی در سه مدل با حافظه‌ی رم LPDDR4X چهار گیگابایت، ۶ گیگابایت و ۸ گیگابایت و همچنین حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت یا ۱۲۸ گیگابایت UFS 2.2 در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. ردمی نوت 11T به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۱ را به‌همراه رابط کاربری MIUI 12.5 اجرا می‌کند که برای ارائه‌ی تجربه‌ی کاری نرم‌ و روان هنگام راه‌اندازی برنامه‌ها، از چهار گیگابایت رم توسعه‌یافته‌ی مجازی نیز پشتیبانی می‌کند.

ردمی نوت 11t 5g

گوشی Redemi Note 11T 5G یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات دارد. اگر اهل موسیقی باشید، بلندگوهای دوگانه‌ی استریو و درگاه ۳٫۵ میلی‌متری هدفون این محصول، مسلما برای شما جذاب خواهد بود. از دیگر قابلیت‌های ارائه شده در ردمی نوت 11T 5G می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، وای‌فای نسخه‌ی ۶، 5G، بلوتوث نسخه‌ی ۵٫۱، حسگر مادون‌قرمز، جی‌پی‌اس و حسگر اثرانگشت اشاره کرد.

ردمی نوت ۱۱ تی 5G در حال‌حاضر درچین با نام ردمی نوت 11 5G در دسترس خریداران قرار گرفته است. علاوه‌بر این نسخه‌ی دیگری از این محصول با نام تجاری پوکو ام ۴ پرو 5G در بازارهای جهانی عرضه شده است. اگرچه مدل پوکو از نظر مشخصات فنی تفاوتی با مدل اصلی ردمی نوت ۱۱ ندارد، اما بدنه‌ی پشتی آن از طراحی جدیدی بهره می‌برد.

قیمت ردمی نوت 11T 5G

  • ردمی نوت 11T 5G با چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۶۹۹۹ روپیه (تقریبا ۲۲۶ دلار)
  • ردمی نوت 11T 5G با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۷۹۹۹ روپیه (تقریبا ۲۳۹دلار)
  • ردمی نوت 11T 5G با هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۹۹۹۹ روپیه (تقریبا ۲۶۶ دلار)

این محصول در رنگ مشکی مات، سفید و آبی در دسترس مشتریان هند قرار خواهد گرفت.

کاربران هندی می‌توانند با استفاده از کارت‌های اعتباری ICICI Bank و EMI این محصول را با تخفیف اولیه‌ی ۱۰۰۰ روپیه‌ای به‌ترتیب با قیمت ۲۰۰ دلار، ۲۱۷ دلار و ۲۳۹ دلار خریداری کنند. خریداران همچنین می‌توانند با خرید ردمی نوت ۱۱ تی 5G به‌مدت ۹ ماه از خدمات پیشنهادی EMI بدون پرداخت هیچ هزینه‌ی اضافه‌ای استفاده کنند. فروش این گوشی هوشمند از دوم دسامبر (۱۱ آذر) در هند آغاز خواهد شد. علاقمندان می‌توانند این محصول را از طریق وب‌سایت آمازون هند و شیائومی هند خریداری کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات