پوکو X4 احتمالا در چهار نسخه عرضه خواهد شد

شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
به‌گفته‌ی یکی از منابع قابل اعتماد، نسل بعدی خانواده‌ی سری ایکس پوکو نیز همانند نسل قبلی خود در چهار نسخه عرضه خواهد شد.
تبلیغات

پوکو کار روی نسل آینده‌ی گوشی‌های سری ایکس یعنی پوکو X4 را آغاز کرده است. آخرین اخبار حاکی از این بود که تنها دو نسخه از پوکو X4 معرفی خواهد شد؛ یکی برای بازار هند که فاقد NFC است و مدل NFC که برای بازار جهانی درنظر گرفته خواهد شد. به‌گزارش جی‌اس‌ام آرنا، امروز گزارش جدیدی منتشر شده است که از عرضه‌شدن این گوشی در چهار نسخه خبر می‌دهد.

طبق این گزارش علاوه بر مدل‌های فوق، دو مدل دیگر به نام‌های X4 پرو و X4 GT نیز معرفی خواهند شد، از این‌رو تمامی نسخه‌های فعلی پوکو X3 در آینده با نسل جدیدتر خود جایگزین خواهند شد. به‌گفته‌ی یک منبع آگاه که در بسیاری از موارد، اطلاعات آن با واقعیت همخوانی داشته است، عرضه‌ی جهانی پوکو X4 NFC در سه‌ماهه‌ی اول سال آینده‌ی میلادی آغاز خواهد شد و این با رونمایی از نسخه‌ی فاقد NFC در هند نیز هم‌زمان خواهد بود.

همچنین مدل X4 GT نیز برای بازار‌های جهانی تدارک دیده شده است و به بازار هند راه نخواهد یافت. از زمان رونمایی این مدل هنوز خبری در دست نیست اما به قطع و یقین می‌توان گفت که زودتر از مدل X4 روانه بازار نخواهد شد. درنهایت مدل X4 Pro نیز در دست ساخت است و برای عرضه در هند برنامه‌ریزی شده است. برای این مدل هم برنامه‌ی زمانی مشخصی تعیین نشده است اما انتظار نمی‌رود که در اوایل سال ۲۰۲۲ رونمایی شوند.

سری ایکس گوشی‌ های POCO از زمان معرفی خانواده پوکو X3 به یکی از سری‌های پرطرفدار و پرفروش این برند تبدیل شد و موفقیت بالایی را برای این شرکت رقم زد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات