تماشا کنید: تست دوام سرفیس دوئو 2 در برابر خط و خش و آتش

چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت در طراحی گوشی سرفیس دوئو 2 بسیاری از مشکلات نسخه قبلی این محصول را برطرف است؛ در ادامه نتیجه تست دوام سرفیس دوئو 2 را در برابر خط و خش و آتش مشاهده می‌کنیم.
تبلیغات

مایکروسافت اواخر تابستان ۱۴۰۰ در جریان رویداد سرفیس از نسل جدید گوشی تاشدنی خود، سرفیس دوئو 2 رونمایی کرد.

نسل قبلی این گوشی، سرفیس دوئو، پردازنده‌ای نه چندان قدرتمند و دوربینی بسیار ضعیف داشت، اما سرفیس دوئو 2 مجهز به پردازنده‌ قدرتمند اسنپدراگون 888 است و از 5G پشتیبانی می‌کند.

تا شدن دو نمایشگر ۵٬۸ اینچی AMOLED این محصول با تصوری که از مدل‌های گوشی‌های تاشو داریم کاملا متفاوت است؛ هیچ‌کدام از دو نمایشگر سرفیس دوئو تاشو نیستند و تنها به کمک لولایی، به هم متصل هستند.

به گزارش gsmarena، کانال یوتیوبی معروف JerrryRigEverything، در ویدیوی جدید خود، دوام گوشی سرفیس دوئو 2 را در برابر خراشیده‌ شدن، شعله آتش و خم شدن بررسی کرده است. تست دوام این محصول را در ادامه مشاهده می‌کنید:

نمایشگرهای سرفیس دوئو انعطاف‌پذیر نیستند و هر دو با محافظ گوریلا گلس Victus پوشیده شده‌اند. طبق آنچه در ویدیوی بالا مشاهده کردید، این دو محافظ تا سطح ۶ آزمون Mohs در برابر خط و خش مقاوم بودند و در سطح ۷ این آزمون مانند اکثر گوشی‌های دیگر، خط و خش‌هایی عمیقی روی آن‌ها ایجاد شد.

با توجه به اینکه کناره‌های سرفیس دوئو 2 از پلاستیک ساخته شده و حسگر اثرانگشت این گوشی نیز در کناره‌‌های آن قرار دارد، با خراش افتادن روی پلاستیک، حسگر آن دیگر به خوبی کار نمی‌کند و حتی کاملا از کار می‌افتد.

هر دو نمایشگر در برابر شعله آتش برای مدت طولانی مقاوم هستند و آسیب جدی نمی‌بینند.

در تست خم شدن نیز، گوشی جان سالم به در می‌برد، اما لولاها کاملا در مقابل خم شدن، آسیب‌پذیر هستند.

شما درباره‌ی عملکرد سرفیس دوئو 2 در برابر خط و خش و آتش و دوام آن چه دیدگاهی دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات