فهرست مشخصات فاش‌شده از گوشی مقرون‌به‌صرفه پیکسل 6a

دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار اطلاعات مختلف از پیکسل 6a گوگل، در این مطلب فهرست کوتاهی از مشخصات فاش‌شده از این گوشی هوشمند را جمع‌آوری کرده‌ایم.
تبلیغات

زنجیره‌ی تأمین خانواده‌‌ی گوگل پیکسل ۶ هنوز در وضعیت نامناسبی قرار دارد و تقاضا برای خرید این گوشی‌های هوشمند از میزان عرضه‌ی آن پیشی گرفته است. در‌این‌میان، شایعاتی درباره‌ی عضو مقرون‌به‌صرفه این خانواده موسوم به پیکسل 6a منتشر شده است.

به‌گزارش فون آرنا، به‌لطف رندرهای منتشر‌شده از استیو همرستوفر، مشهور به Onleaks و یکی از افشاگران معروف‌ دنیای فناوری‌، طراحی بیرونی و ابعاد پیکسل 6a فاش شده است. اکنون نیز یکی دیگر از افشاگران ویبو اطلاعات پردازنده و جزئیات دیگر این دستگاه را به‌اشتراک گذاشته است.

مشخصات صفحه‌نمایش و پردازنده و دوربین Pixel 6a

ظاهرا این گوشی به صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی 1080p اولد و پردازنده‌ی اسنپدراگون 778G با اتصال 5G و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی GN1 سامسونگ مجهز خواهد بود. افشاگر مذکور تأیید کرده که ابعاد این دستگاه ۱۵۲٫۲ در ۷۱٫۸ در ۸٫۷ میلی‌متر است و باید انتظار گوشی هوشمند کامپکت را داشته باشیم.

پیکسل ۶a

امیدواریم این ابعاد بدین‌معنا باشد که پیکسل 6a حاشیه‌ی بسیار نازک‌تری از دیگر اعضای خانواده‌اش داشته باشد؛ البته از‌آنجاکه این دستگاه مقرون‌به‌صرفه است، اگر چنین ویژگی‌ای داشته باشد، بسیاری متعجب می‌شوند. همچنین، باید به این نکته اشاره کرد که مشخصات فاش‌شده از دوربین این گوشی هوشمند بسیار دلگرم‌کننده است؛ زیرا بدین‌معنا است که هر سه عضو خانواده پیکسل ۶ به سنسور مشترکی با وضوح بالا مجهز خواهند شد.

آخرین‌ خبری که درباره‌ی کیت دوربین اصلی پیکسل 6a شنیدیم، این بود که قرار است تنها شامل دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی سونی باشد که فقط لنز اولتراواید آن در‌مقایسه‌با پیکسل 5a ارتقا یافته است. طبق گزارش‌های گذشته، این به‌روزرسانی در قالب بزرگ‌تر‌شدن سنسور درمقایسه‌با نسل پیش اعمال می‌شد. اکنون باید منتظر ماند و دید کدام‌یک از این اطلاعات صحیح هستند.

در‌هر‌صورت، از‌آنجاکه پیکسل 5a نیز در ماه آگوست عرضه شد، هنوز مدت زیادی برای انتشار اخبار باقی مانده است. در‌ادامه، فهرستی از تمام مشخصات شایعه‌شده از پیکسل 6a را مشاهده می‌کنید:

  • صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی 1080p اولد
  • تراشه‌ی اسنپدراگون 778G
  • دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ GN1 یا ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX386
  • دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX363
  • دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی سونی IMX355
  • ابعاد کامپکت ۱۵۲٫۲ در ۷۱٫۸ در ۸٫۷ میلی‌متر
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات