تصاویر جدید گلکسی S21 FE طراحی آن را در زوایای مختلف نشان می‌دهد

پنج‌شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی جدید‌ترین تصاویر عملی از گلکسی S21 FE فاش شده که به‌نظر می‌رسد ظاهر گوشی دقیقا با همان چیزی که در گزارش‌های قبل انتظار می‌رفت مطابقت دارد. طبق تصاویر، گوشی مذکور فاقد جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون است.
تبلیغات

به‌گزارش سم‌موبایل، تصاویر جدید و کاملی از گلکسی S21 FE فاش شده و به‌نظر می‌رسد سامسونگ آماده‌ی رونمایی از آن است. چند هفته‌ی پیش بود که گلکسی S21 FE‌ را در تصاویری عملی مشاهده کردیم که یکی از تأمین کنندگان قطعات فروش پیش از موعد پنل پشتی گوشی را آغاز کرده بود. بااین‌وجود، جدید‌ترین تصویر فاش‌شده، گلکسی S21 FE‌ را از زوایای مختلف نشان می‌دهد.

اگر گزارش‌های قبل را دنبال کرده باشید، این گوشی تقریبا براساس همان انتظاراتی که پیش‌ می‌رفت خواهد بود. بدنه‌ی آن از جنس پلی‌کربنات با قاب فلزی، صفحه‌نمایش اینفینیتی-O برای میزبانی دوربین سلفی و چیدمان دوربین شبیه به گلکسی اس ۲۱ است. محل قرارگیری فلاش LED‌ نیز با تصویر قاب فاش‌شده مطابقت دارد و صفحه‌نمایش کاملا تخت به‌نظر می‌رسد.

زوایای مختلف گلکسی اس ۲۱ اف ای در تصاویر عملی

همان‌طور که مشاهده می‌شود، لبه‌ی پایینی گوشی اسپیکر، درگاه سیم‌کارت و پورت USB-C دارد؛ اما فاقد جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون است.

تصاویر منتشر شده‌ی گلکسی S21 FE توسط حساب کاربری Abhisheksoni130 در توییتر، تنها رنگ خاکستری گوشی را نشان می‌دهد؛ اما طبق شایعات، گلکسی S21 FE در چهار رنگ خاکستری، سبز روشن، بنفش روشن و سفید عرضه خواهد شد.

لبه‌های گلکسی اس ۲۱ اف ای در تصاویر عملی

اگر رنگ‌بندی مذکور درست باشد، بدان معنا خواهد بود که گلکسی S21 FE تقریبا تنوع رنگی زیادی در مقایسه با گلکسی S20 FE (شش رنگ) به‌هنگام عرضه نخواهد داشت. این اقدام باتوجه به تلاش اخیر سامسونگ برای انتخاب و سفارشی‌سازی بیشتر رنگ از طریق دستگاه‌های نسخه‌ی Bespoke Edition کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. شاید انتشار شش گزینه‌ی رنگ در سطح جهانی، چالش لجستیکی بیش از حد برای سامسونگ باشد یا شاید این شرکت پس از عرضه‌، گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری را معرفی کند.

درهرحال، طبق گزارش‌ها گلکسی S21 FE اوایل ژانویه ۲۰۲۲ (دی‌ماه ۱۴۰۰) رسما معرفی خواهد شد و تا اواسط ماه به‌بازار راه پیدا خواهد کرد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی تصاویر فاش‌شده‌ی گلکسی S21 FE چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات