نسخه‌ Pac-Man وان‌پلاس نورد 2 به بازار عرضه شد

چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس مدل پک‌من (Pac-Man) گوشی وان‌پلاس نود ۲ را رونمایی کرد. این مدل شامل قاب و تصویر زمینه و پایه‌ی نگه‌دارنده‌ای با طرح لگو است.
تبلیغات

وان‌پلاس معمولا نسخه‌های ویژه‌ای از گوشی‌های هوشمند خود معرفی می‌کند. حالا این شرکت مدل جدیدی از گوشی نورد ۲ را رونمایی کرده است که بیشتر کاربران گیمر را مد‌نظر قرار داده است. وان‌پلاس نورد ۲ پک‌من به‌همراه قاب محافظ سفارشی و تصویر زمینه‌های موضوعی و نگه‌دارنده‌ای شبیه به لگو به‌دست مشتریان خواهد رسید.

به‌گزارش انگجت، پشت این گوشی به فیلمی با لوگو کوچک Pac-Man مجهز شده است که حتی در تاریکی نیز می‌درخشد. همچنین، قاب محافظ شفافی با موضوع پک‌من و دشمنان این شخصیت، یعنی Pinky ،Blinky ،Inky و Clyde به‌همراه این محصول در‌اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

در این دستگاه، هشت تصویر زمینه با موضوع پک‌من ارائه و انیمیشن شارژ آن نیز با طرح پک‌من مزین شده است. علاوه‌بر‌این، نمادهای سیستم‌عامل این مدل از وان‌پلاس نورد ۲ برای یکپارچه‌شدن با سایر اجزای آن، با طراحی پک‌من سفارشی‌سازی شده است.

وان پلاس نورد ۲ pac man

اگر این مدل را مستقیما از وب‌سایت وان‌پلاس سفارش دهید، به‌همراه گوشی و لوازم جانبی آن، پایه‌ی نگه‌دارنده‌ای شبیه به لگو و نسخه‌ی از‌پیش‌نصب‌شده‌ی بازی Pac-Man 256 نیز دریافت خواهید کرد.

سایر مشخصات فنی این مدل با وان‌پلاس نورد ۲ معمولی یکسان است. بدین‌ترتیب، این گوشی به نمایشگر ۶٫۴۳ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، پردازنده‌ی دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۵ وات و دوربین سه‌گانه‌ متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین تک‌رنگ ۲ مگاپیکسلی مجهز است.

گوشی جدید وان‌پلاس از هم‌اکنون در بریتانیا و اورپا و هند به‌ترتیب با قیمت ۴۹۹ پوند و ۵۲۹ یورو و ۳۷۹۹ روپیه دردسترس علاقه‌مندان قرار دارد. این یعنی مانند وان‌پلاس نورد ۲ استاندارد، این مدل همچنان در بازار ایالات متحده عرضه نشده است.

وان پلاس نورد ۲ pac man

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی نسخه‌ی پک‌من وان‌پلاس نورد ۲ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات