مشخصات و رندرهای سه گوشی موتو G71، موتو G41 و موتو G200 موتورولا فاش شد

چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
مطالعه 5 دقیقه
برخی از مشخصات فنی و رندرهای سه‌ مدل جدید از گوشی‌های موتورولا به‌نام موتو G71، موتو G41 و موتو G200 فاش شده است.
تبلیغات

ماه گذشته یک گوشی جدید از موتورولا با شماره مدل XT2167-1 در وب‌سایت گواهی آناتل برزیل دیده شد. این دستگاه با نام رمز Corfu شناخته می‌شود و انتظار می‌رود با نام موتو G41 روانه‌ی بازار شود. اکنون نیلز آرنسمایر (Nils Ahrensmeier) از وب‌سایت تکنیک‌نیوز، رندرهای G41 را به اشتراک گذاشته است تا طراحی این محصول را فاش کند.

مشخصات فاش شده از موتو G41 براساس شایعات

به گزارش گیزموچاینا، رندرهای موتو G41 نشان می‌دهد که دوربین سلفی این محصول در پانچ‌هول قرار داده شده است. یک واحد دوربین سه‌گانه و یک فلش LED در بخش پشتی این دستگاه جا داده شده است. با نگاهی دقیق‌تر به واحد دوربین‌های این محصول مشخص می‌شود که لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است. این دستگاه همچنین از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می‌کند. لبه‌ی سمت راست گوشی میزبان دکمه‌ی تنظیم صدا، دستیار صوتی است. در لبه‌ی سمت چپ موتو G41 نیز یک حسگر اثرانگشت تعبیه شده است. در لبه‌ی پایینی این محصول هم یک میکروفون، درگاه یواس‌بی سی و حفره‌های مخصوص بلندگو قرار داده شده است.

moto g41

گواهی آناتل برزیل نشان می‌دهد که این گوشی به یک باتری با ظرفیت ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعت مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود این محصول با قابلیت‌های دیگری مثل 4G، Wi-Fi 802.11ac و NFC عرضه شود. سایر جزئیات در مورد این دستگاه فعلا در دسترس نیست.

مشخصات موتو G71 موتورولا نیز فاش شد

در خبرهای مرتبط دیگر گفته شده است که موتورولا درحال آماده شدن برای عرضه‌ی یک گوشی دیگر از سری G به‌نام موتو G71 است. این مدل نیز اخیرا تأییدیه‌هایی مثل FCC و TENAA را دریافت کرده است. این گواهی‌ها نشان می‌دهد که احتمالا زمان زیادی تا معرفی رسمی این محصول باقی نمانده است. اکنون وب‌سایت تکنیک‌نیوز مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را نیز به اشتراک گذاشته است و بدین ترتیب می‌توانیم قبل از رونمایی رسمی، با قابلیت‌های موتو G71 آشا شویم.

moto G71

موتو G71 موتورولا از یک نمایشگر OLED به ابعاد ۶٫۴۳ اینچ وضوح تصویر Full HD پلاس بهره خواهد. دوربین جلویی این محصول ۱۶ مگاپیکسلی است که می‌توان از آن برای تماس‌های ویدئوی در ثبت تصاویر سلفی بهره گرفت.

ماژول دوربین پشتی موتو G71 شامل یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است. علاوه‌بر این یک دوربین هشت مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو در کنار لنز اصلی تعبیه شده است.

این مدل می‌تواند یکی از اولین گوشی‌هایی باشد که با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام روانه‌ی بازار خواهد شد. انتظار می‌رود وان‌پلاس نورد N20 5G نیز با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ عرضه شود. علاوه‌بر این احتمالا موتو G71 در چند مدل با رم چهار، ۶ یا هشت گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت در دسترس قرار خواهد گرفت. باتری این محصول ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از فناوری شارژ سریع ۵۰ وات و درگاه یواس‌بی سی پشتیبانی می‌کند.

موتو G71 با استاندارد IP52 روانه‌ی بازار خواهد شد. همچنین احتمال دارد موتورولا یک دکمه مخصوص فعال‌سازی دستیار صوتی گوگل اسیستنت روی این گوشی تعبیه کند. از دیگر ویژگی‌های فاش شده از این گوشی می‌توان به بلندگوی تکی، سیستم‌عامل اندروید ۱۱ با تضمین به‌روزرسانی‌های بعدی به مدت دو سال و درگاه ۳٫۵ هدفون اشاره کرد. درنهایت، وزن این دستگاه حدود ۱۷۰ گرم اعلام شده است.

موتورولا احتمالا به‌زودی گوشی موتو G200 را نیز معرفی خواهد کرد

علاوه‌بر دو دستگاه فوق، انتظار می‌رود موتورولا به‌زودی از یک گوشی هوشمند دیگر به‌نام موتو G200 رونمایی کند. گفته شده که این مدل جانشین جدید موتو G100 خواهد بود که اوایل سال جاری معرفی شده است. ماه گذشته، وب‌سایت تکنیک‌نیوز همه‌ی مشخصات اصلی گوشی موتو G200 را فاش کرد. اکنون این نشریه رندرهای جدیدی به اشتراک گذاشته است که طراحی این محصول را نشان می‌دهد.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، یک پانچ‌هول در صفحه‌نمایش موتو G200 تعبیه شده است که میزبان دوربین سلفی خواهد بود. در پنل پشتی دستگاه نیز یک دوربین سه‌گانه دیده می‌شود که شامل یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است. دکمه‌های تنظیم صدا و کلید پاور در لبه‌ی سمت راست این گوشی قرار داده شده است.

moto g200

مشخص نیست که آیا لوگوی موتورولا موجود در بدنه‌ی پشتی این محصول با حسگر اثراتگشت یک‌پارچه شده است یا خیر. تصویر نشان می‌دهد که موتو G200 در رنگ‌ مشکی و آبی در دسترس قرار خواهد گرفت.

وضوح تصویر صفحه‌نمایش این گوشی Full HD پلاس خواهد بود که از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز هم پشتیبانی می‌کند. دوربین جلویی موتو G200 نیز ۱۶ مگاپیکسلی OmniVision OV16A1Q است. دوربین پشتی گوشی یاد شده شامل یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسل اصلی سامسونگ S5KHM2، یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی فوق‌عریض HI-1336 (که به‌عنوان دوربین ماکرو هم عمل می‌کند) و یک دوربین دو مگاپیکسلی OmniVision تشخیص عمق است.

قلب تپنده‌ی این گوشی پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ است و از هشت گیگابایت حافظه‌ی رم بهره خواهد برد. مشخصات باتری این گوشی هنوز فاش نشده است، اما به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ روانه‌ی بازار خواهد شد. علاوه‌بر این گفته شده است موتو G200 در بازار چین با نام موتورولا اج S30 در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

نظر شما در مورد این سه مدل گوشی موتورولا چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات