گوشی جدید شیائومی با اسنپدراگون 870 و دوربین‌های چشمگیر به‌زودی معرفی خواهد شد

سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
افشای جدید اطلاعات نشان می‌دهد که سازنده چینی دو گوشی هوشمند مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ را با دوربین‌های فو‌العاده به‌زودی رونمایی می‌کند.
تبلیغات

براساس گزارش‌ها، شیائومی درحال کار روی دو گوشی جدید مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ در چین است و انتظار می‌رود این مدل‌ها از برند شیائومی و ردمی باشند. به‌گزارش گیزموچاینا، اطلاعات جدید دیگر توسط افشاگر معتبر، موکول شارما (Mukul Sharma) نشان می‌دهد شیائومی مدل‌ جدید مجهز به اسنپدراگون ۸۷۰ را به‌زودی در بازار جهانی نیز عرضه خواهد کرد.

منبع اطلاعاتی جدید ادعا کرد که گوشی آینده‌ی شیائومی با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی خواهد کرد و به دوربین‌های چشمگیری مجهز خواهد شد. متاسفانه منبع مذکور اطلاعات دقیقی از دوربین‌ها و سایر مشخصات دستگاه فاش نکرد.

طبق توییت موکول شارما، عرضه‌ی جهانی این گوشی ناشناخته تأیید شده است. این افشاگر در ادامه اضافه کرد که هرچند عرضه‌ی این گوشی در هند تأیید نشده است؛ اما احتمال دارد در نهایت در این کشور نیز عرضه شود.

این احتمال وجود دارد که افشاگر به گوشی شیائومی با اسم رمز 2112123AC که اخیر توسط مقامات TENAA و 3C چین تأیید شده است، اشاره کرده باشد. درنهایت انتظار می‌رود این مدل با مشخصاتی مانند اسنپدراگون ۸۷۰ و پشتیبانی از شارژ سریغ ۶۷ واتی به‌زودی در چین رونمایی شود و روز‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره‌ی دستگاه در دسترس قرار بگیرد.

در اخبار مرتبط، گزارشی جدید به جزئیات اصلی شیائومی ۱۲ اولترا و مدل دیگری از این گوشی با‌نام Xiaomi 12 Ultra Enhanced Edition اشاره شده است. انتظار می‌رود که مدل Enhanced Edition به حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش مجهز باشد. به‌همین‌دلیل پیش‌بینی می‌شود که این گوشی احتمالا جانشین میکس ۴ شیائومی خواهد شد.

هردو دستگاه از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک (معروف به اسنپدراگون ۸۹۸) استفاده خواهند کرد. پنل پشت احتمالا از دوربین چهارگانه شامل دوربین ۵۰ مگاپیکسل، ۴۸ مگاپیکسل، ۴۸ مگاپیکسل، ۴۸ مگاپیکسل تشکیل خواهد شد. انتظار می‌رود این دستگاه‌ها از زوم ۱۲۰ برابری و زوم ویدئویی ۱۵ برابری پشتیبانی کنند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گوشی‌های جدید شیائومی که طبق ادعای افشاگر به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰، شارژ سریع ۶۷ وات و دوربین‌های فوق‌العاده مجهز خواهد شد، چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات