شیائومی احتمالا دو گوشی پرچم‌دار با صفحه‌نمایش کوچک عرضه خواهد کرد

سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی جزئیاتی درباره‌ی گوشی هوشمند آینده‌ی شیائومی به‌اشتراک گذاشته شده است که نشان می‌دهد این شرکت احتمالا گوشی کوچک‌تری را در سری پرچم‌داران آینده‌اش عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

به‌گزارش گیزموچاینا، شیائومی و ردمی قصد دارند مدل‌های مختلفی از گوشی‌های هوشمند ممتاز را عرضه کنند. طبق شایعات دو مدل از این گوشی‌ها احتمالا جزو گوشی‌های پرچم‌دار با صفحه‌نمایش کوچک خواهند بود.

زمانی‌که گزارش‌هایی درباره‌ی آیفون ۱۲ مینی قبل از عرضه منتشر شد، شیائومی اولین سازنده‌ی اندرویدی بود که به‌صورت عمومی علاقه‌ی خود را به گوشی‌هایی با این فرم نشان داد. بااین‌وجود، ایسوس با عرضه‌ی ذن فون ۸ (ZenFone 8) در بازار، غول فناوری چین را شکست داد.

اکنون پس از گذشت بیش از یک‌سال، شایعات حاکی از آن است که دو دستگاه آینده‌ی شیائومی با شماره مدل‌های L3 و L3A احتمالا گوشی‌های هوشمند کوچک این شرکت خواهند بود. طبق کد MIUI، این دو دستگاه از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام بهره خواهند برد و گفته می‌شود مدل اول دارای صفحه‌نمایش ۶٫۳ اینچی است.

متاسفانه هنوز جزئیات بیشتری در دسترس نیست. پیش از این، باتوجه به اندازه‌ی صفحه‌نمایش حدس زده می‌شد که L3 گوشی هوشمند تاشو باشد. هرچند گفته می‌شود این دو دستگاه گوشی‌های هوشمند در ابعاد کوچک هستند؛ اما هنوز شواهد محکمی دراین‌باره وجود ندارد. بااین‌حال، مدیر کل ردمی لو ویبینگ، روز گذشته در ویبو (وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی شبیه به توییتر) درباره‌ی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار با صفحه‌نمایش کوچک صحبت کرد.

درنهایت، L3 و L3A هرچه که باشند انتظار می‌رود روزهای آینده اطلاعات بیشتری در درباره‌ی این گوشی‌ها منتشر شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند این شرکت با صفحه‌نمایش کوچک چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات