گلکسی A03 Core با تراشه‌ Unisoc و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی A03 Core به‌عنوان اولین گوشی از خانواده‌ی گلکسی A Core با بریدگی قطره‌ای است و از صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی LCD بهره می‌برد.
تبلیغات

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، سامسونگ به‌تازگی جدیدترین گوشی هوشمندش با نام گلکسی A03 Core را رونمایی کرده است. به‌طرز گیج‌کننده‌ای، گوشی مذکور با گلکسی A3 Core که به‌عنوان گلکسی A01 Core نیز فروخته می‌شود، متفاوت است.

زوایای مختلف گلکسی A03 Core سامسونگ

گلکسی A03 Core صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی LCD با وضوح +HD دارد که دوربین سلفی ۵ مگاپبکسل درون بریدگی قطره‌‌ای قرار گرفته است. این گوشی سامسونگ از تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای قدرت می‌گیرد که چهار هسته‌ی آن با فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی دیگر با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز کار می‌کند و سرعت کلاک آن با تراشه‌ی Unisoc SC9863A گوشی مطابقت دارد. افزون‌براین، از ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

نمای جلو و غقب و کناری گلکسی A03 Core سامسونگ

گلکسی A03 Core در پنل پشتی مجهز به دوربین ۸ مگاپیکسل است و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را برعهده دارد. ناگفته نماند به پشتیبانی از شارژ سریع اشاره‌ای نشده؛ اما فرض می‌کنیم که این باتری به سرعت ۱۰ وات محدود شده است.

گلکسی A03 Core قسمتی برای قرارگیری کارت microSD و دو سیم‌کارت نانو دارد و در رنگ‌های مشکی و آبی به‌بازار عرضه خواهد شد؛ البته هنوز جزئیات و قیمت آن ارائه نشده است.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گلکسی A03 Core چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات