تصاویر رندر و مشخصات احتمالی گوشی پرچم‌دار وان پلاس 10 پرو منتشر شد

چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش منتشرشده، انتظار می‌رود وان پلاس ۱۰ پرو به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ مجهز شود.
تبلیغات

پس از اینکه گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو در سال ۲۰۲۱ معرفی شدند، این شرکت تحت حمایت اوپو درحال آماده‌‌شدن برای رونمایی نسل جدید گوشی هوشمند پرچم‌دارش در سال ۲۰۲۲ است که با نام وان پلاس ۱۰ پرو شناخته خواهد شد.

به‌گزارش گیزموچاینا، تصاویر رندر پرچم‌دار آینده‌ی وان پلاس به‌لطف افشاگر معروف، OnLeaks و Zouton منتشر شده است و نگاه بهتری از نظر طراحی وان پلاس ۱۰ پرو ارائه می‌دهد. این تصاویر نشان می‌دهند که وان پلاس ۱۰ پرو گوشی فوق‌العاده پیشرفته خواهد بود که با طراحی برآمدگی دوربین در لبه‌ی اطراف، شبیه به گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ عرضه خواهد شد.

طبق تصاویر رندر، در پنل پشت، ماژول دوربین دارای سه حسگر و یک فلاش LED است که در شبکه‌ی ۲ در ۲ قرار گرفته‌اند. به‌نظر می‌رسد وان پلاس ساختار دانه‌‌ای را برای پنل پشتی انتخاب کرده است تا کاربر کنترل بهتری در دست داشته باشد.

ساختار دانه‌ای پنل پشت وان پلاس ۱۰ پرو

دکمه‌ی قفل گوشی نیز ساختاری برآمده دارد تا از کلید‌های تنظیم صدا که در پایین آن قرار گرفته‌اند، متمایز شود. نکته‌ی جالب توجه این است که وان پلاس دکمه‌ی لغزنده‌ی هشدار موجود در گوشی‌های قبلی را حذف کرده است.

در بخش مشخصات انتظار می‌رود وان پلاس ۱۰ پرو به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی با وضوح 1440P و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز باشد. قدرت سخت‌افزاری این دستگاه احتمالا توسط تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ آینده‌ی کوالکام تأمین خواهد شد و گفته می‌شود که دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از فناوری Warp Charge برای شارژ سریع است.

انتظار می‌رود پرچم‌دار جدید وان پلاس با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه شود. این گوشی وان پلاس احتمالا از رابط سفارشی ColorOS یا OxygenOS برپایه‌ی اندروید ۱۲ بهره خواهد برد و احتمالا اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی وان پلاس ۱۰ پرو به‌عنوان پرچم‌دار آینده‌ی این شرکت با مشخصات احتمالی فوق چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات