گلکسی S21 FE با اگزینوس ۲۱۰۰ در گیک‌بنچ فهرست شد

چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
با‌‌توجه‌‌به اطلاعات فهرست‌شده در گیک‌بنچ، گلکسی اس ۲۱ اف‌‌ای سامسونگ با تراشه‌ی اگزینوس ۲۱۰۰ توانسته است در آزمون تک‌هسته‌ای امتیاز ۱۰۹۶ و در آزمون چندهسته امتیاز ۳۳۸۷ را کسب کند.
تبلیغات

گلکسی اس ۲۱ اف‌‌ای قرار است در دو نسخه‌ی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون و اگزینوس وارد بازار شود. گزارش قبل، وجود تراشه‌ی اسنپدراگون را تأیید کرده بود و اکنون به‌گزارش سم‌موبایل، نسخه‌‌ای که از تراشه‌ی اگزینوس بهره‌خواهد برد، در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفته است و به‌این موضوع تأکید دارد که هر دو نسخه در یک بازار عرضه نخواهد شد. به‌عبارت دیگر، تراشه اسنپدراگون کوالکام مخصوص برخی بازار‌ها خواهد بود.

افشاگر مشهور FrontTron، گلکسی اس ۲۱ اف‌ای را در پلتفرم بنچمارک مذکور مشاهده کرد. این گوشی توانست در آزمون تک‌هسته‌ای ۱۰۹۶ امتیاز و در آزمون چند‌هسته‌ای ۳۳۸۷ امتیاز کسب کند. درحالی‌که ممکن است این عدد برای اگزینوس ۲۱۰۰ کمی پایین به‌نظر برسد، باید درنظر داشت که دستگاه مذکور در مرحله‌ی پیش‌تولید اجرا شده و زمانی که قابلیت کامل آن به‌کار گرفته شود، ممکن است امتیاز بالاتری کسب کند.

باوجود امتیاز پایین گیک‌بنچ، این نسخه دارای ۸ گیگابایت رم و شماره مدل SM-G990E است. در فهرست مذکور به نسخه‌ی اندروید اشاره نشده؛ اما می‌توان پیش‌بینی کرد که به‌صورت پیش‌فرض با رابط کاربری One UI 3.1 برپایه‌ اندروید ۱۱ اجرا خواهد شد.

تقسیم‌بندی‌کردن نوع تراشه‌ی گلکسی اس ۲۱ اف‌ای در بازار‌های مختلف مورد توجه خواهد بود. بااستناد به نتایج قبلی، معمولا نسخه‌ی اسنپدراگون در ایالات متحده و چین عرضه می‌شد. بااین‌وجود، براساس گزارش جدید، امسال همه‌چیز بسیار متفاوت خواهد بود. از طرفی دیگر، تفاوت عملکرد بین اسنپدراگون ۸۸۸ و اگزینوس ۲۱۰۰ به‌اندازه‌ی نسل‌های قبلی فاحش نیست؛ بنابراین هردو نسخه عملکرد خوبی خواهند داشت.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این گزارش چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات