تماشا کنید: ویدئو تبلیغاتی اپل فیلم‌برداری صحنه‌های اکشن هالیوودی را با استفاده از آیفون ۱۳ به ‌تصویر می‌کشد

دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
طراحی دوربین پشتی آیفون ۱۳
جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی اپل نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید صحنه‌های فیلم‌های هالیوود را در خانه با آیفون ۱۳ و بدن بودجه خاصی بازسازی کنید.
تبلیغات

اپل معمولا پس از رونمایی از محصولات جدیدش، ویدیئوهای تبلیغاتی متعددی را برای بازاریابی آن‌ها منتشر می‌کند که گاها جذاب و خلاقانه هستند. اکنون این شرکت با انتشار یکی دیگر از سری ویدیوهای «آزمایش‌های روزمره» به دارندگان آیفون الهام می‌بخشد تا فیلم‌ها یا عکس‌های جالب یا غیرمعمول در خانه‌هایشان و بدون تجهیزات خاصی ثبت کنند.

ویدئو یادشده نشان می‌دهد که حتی می‌توان بدون استفاده از تجهیزات فیلم‌برداری حرفه‌ای صحنه‌هایی را به‌تصویر کشید که آن‌ها را در فیلم‌های هالیودی مشاهده می‌کنیم. این ویدئو در مقیاس کوچک با ماشین‌های کنترل از راه دور برای بازسازی صحنه تعقیب‌وگریز آغاز می‌شود و جالب است بدانید که تمامی صحنه‌ها با تجهیزات بسیار ساده، همچون اتصال آیفون ۱۳ روی ماشین‌های کنترلی، تعقیب صحنه‌ها با اسکیت برد و فیلترهای برنامه iMovie فیلم‌برداری شده‌اند.

تماشا در یوتیب

بخش دوم ویدئو از آب‌نبات و مواد غذایی برای ایجاد یک منظره جادویی استفاده شده و فیلم‌بردار از حالت سینمایی نیز برای بزرگ‌تر کردن صحنه پیشنهاد بهره گرفته است. بخش آخر دارای ساختمان‌های مقوایی است که از داخل روشن می‌شوند تا شهری کوچک ایجاد کنند. افزون‌براین با استفاده از حالت اسلوموشن و دوربین در سطح خیابان، فلم‌بردار به‌طور خلاقانه‌ای سگ خود را به یک جانور عجیب‌الخلقه مانند گودزیلا تبدیل کرده است.

تاکنون ویدئوهای متعددی از مجموعه «آزمایش‌های روزمره» منتشر شده است که در آن از بادکنک‌های آب و مواد دیگر برای خلق تصاویر انتزاعی استفاده می‌شد. این گروه دونفره همچنین ویدیوهای آزمایشی دیگری را برای نمایش آخرین پیشرفت‌های دوربین در مجموعه آیفون ایجاد کرده‌اند. برای مثال، در اکتبر ۲۰۲۰، در پنجمین ویدیوی این مجموعه، یک «جهان تاریک» ایجاد کردند تا قابلیت‌های آیفون ۱۲ پرو را در محیط کم‌نو به نمایش بگذارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات