تماشا کنید: اجرای کامل برنامه‌های گوگل در گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ

چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی ویدئویی از گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ با همکاری گوگل منتشر شده است که سازگاری عالی برنامه‌های گوگل و چندوظیفگی را برای این دستگاه‌ها نشان می‌دهد. این دو شرکت با تلاش یکدیگر سعی در افزایش محبوبیت گوشی‌های تاشو دارند.
تبلیغات

سامسونگ به‌تازگی ویدئو تبلیغاتی جدیدی را برای گوشی‌های تاشو جدیدش، گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ منتشر کرده است. این ویدئو اساسا نشان می‌دهد که چگونه برنامه‌های گوگل راهی عالی برای تجربه‌ی چندوظیفگی و بهره‌وری بهتر در دستگاه‌های تاشو هستند.

ویدئو تبلیغاتی منتشر‌شده با نشان‌دادن نحوه‌ی قرار‌دادن گلکسی زد فولد ۳ به‌صورت نیمه‌تاشده روی سطحی صاف هنگام تماشای ویدئو و اینکه نیازی به هیچ‌گونه نگه‌دارنده و پایه‌ای نیست، شروع می‌شود. سپس، این ویدئو نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید از حداکثر سه برنامه درکنار یکدیگر برای بهبود چندوظیفگی (انجام چند کار مختلف) استفاده کنید. همچنین، می‌توانید از نوار وظیفه‌ی اختیاری برای تعویض سریع‌تر برنامه‌ها استفاده کنید.

گلکسی زد فولد ۳ را می‌توان هنگام استفاده از دوربین روی هر سطح صافی قرار داد و هنگام ساخت ویدئو کوتاه در برنامه‌هایی ازجمله TikTok نیازی به سه‌پایه نخواهد بود. همین کار درباره‌ی تماس‌های ویدئویی نیز صدق می‌کند؛ به‌خصوص هنگام استفاده از گوگل دوو (Google Duo) که برای حالت فلکس (Flex Mode) بهینه شده است.

ویدئو جدید بخشی از همکاری گوگل و سامسونگ است. این دو شرکت در تلاش هستند تا ازطریق سخت‌افزار و نرم‌افزارهای هوشمند، محبوبیت گوشی‌های تاشو را افزایش دهند. سامسونگ با رابط کاربری One UI 3.1.1 ویژگی‌های چندوظیفگی و بهره‌وری را در گوشی‌های تاشو خود بهبود بخشیده است. در‌ادامه می‌توانید این ویدئو را تماشا کنید:

گوگل اخیرا نسخه‌ی جدیدی از اندروید را با نام اندروید ۱۲ ال (Android 12L) به‌نمایش گذاشته که به‌طور خاص برای دستگاه‌های دارای صفحه‌نمایش بزرگ مانند گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی تب اس ۷ طراحی شده است. این رابط کاربری قابلیت چندستونی را در بخش‌های مختلف سیستم‌عامل ارائه می‌کند تا کاربران از نمایشگر‌های بزرگ حداکثر استفاده را بکنند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و گلگسی زد فلیپ ۳ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات