اولین تصاویر و مشخصات پوکو M4 Pro 5G پیش از معرفی منتشر شد

چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
پوکو M4 Pro 5G در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان ۱۴۰۰) رسما رونمایی خواهد شد. قبل از معرفی اولین تصاویر و مشخصات آن منتشر شده است.
تبلیغات

پوکو M4 Pro 5G در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان ۱۴۰۰) در جریان رویداد جهانی معرفی خواهد شد. گزارش‌ها نشان می‌دهد که این گوشی ریبرند‌شده‌ی ردمی نوت ۱۱ فایوجی خواهد بود که در چین عرضه شد. به‌گزارش گیزموچاینا، پیش از معرفی، تصاویری از M4 Pro 5G منتشر شده که این گوشی را در نگاه اول به ما نشان می‌دهد.

طراحی پوکو M4 Pro 5G

نمای عقب پوکو M4 Pro 5G به‌همراه جعبه گوشی

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود، طراحی پوکو M4 Pro 5G شبیه به نسخه‌ی نوت ۱۱ در چین است. در پنل جلو صفحه‌نمایش اینفنیتی-O و در پنل پشت دوربین دوگانه قرار دارد. دوربین‌های گوشی جدید پوکو مانند نسل قبلش، یعنی پوکو M3 Pro 5G در یک ماژول مستطیلی شکل تعبیه شده و برند پوکو در اندازه‌ی بزرگ در سمت راست دیده می‌شود.

مشخصات پوکو M4 Pro 5G

نمای جلو پوکو M4 Pro 5G

پوکو M4 Pro 5G به صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی IPS LCD مجهز خواهد شد که رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز را ارائه می‌دهد. قدرت سخت‌افزاری آن را تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ تأمین خواهد کرد. طبق گزارش منتشر شده، گوشی جدید پوکو در سه نسخه مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در دسترس خواهد بود.

در پنل جلو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و در پنل پشت دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسل، فلاش LED و لوگوی هوش مصنوعی قرار خواهد داشت.

نمای عقب پوکو M4 Pro 5G

پوکو M4 Pro 5G از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات بهره خواهد بود و انتظار می‌رود به‌صورت پیش‌فر‌ض با MIUI 12.5 برپایه‌ی اندروید ۱۱ عرضه شود.

درحال‌حاضر اطلاعاتی درباره‌ی قیمت M4 Pro در دسترس نیست. مدل قبلی، پوکو M3 Pro 5G با قیمت ۱۷۹ یورو (حدود ۲۰۷ دلار) معرفی شد. بنابراین احتمالا M4 Pro با قیمت پایه‌ی زیر ۲۰۰ یورو (۲۳۱ دلار) روانه‌ی بازار خواهد شد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی پوکو M4 Pro 5G چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات