منتظر عرضه Redmi K40S به‌عنوان نسخه تغییرنام‌یافته 11T نباشید

سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیرکل ردمی اعلام کرد که Redmi K40S به‌عنوان نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌ی 11T عرضه نمی‌شود و این شرکت روی خط‌تولید Redmi K50 تمرکز کرده است.
تبلیغات

سال گذشته، ردمی گوشی Redmi K30S را به‌عنوان نسخه تغییر‌نام‌یافته‌ی شیائومی Mi 10T در چین عرضه کرد. در ماه سپتامبر نیز، شیائومی 11T و 11T Pro را در بازارهای جهانی رونمایی کرد. گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر تغییرنام 11T به Redmi K40s در چین وجود دارد؛ اما اخیرا ادعا می‌شود که مدیر‌کل ردمی به طرفداران «می» گفته است که Redmi K40S وجود نخواهد داشت و این شرکت در حال آماده‌سازی خط‌تولید Redmi K50 است.

به‌گزارش گیزموچاینا، حتی افشاگر قابل‌اعتماد Digital Chat Station نیز ادعا کرده است که Redmi K40S در سایت‌های ارائه گواهی چینی ظاهر نشده و این نشان می‌دهد که در این کشور عرضه نخواهد شد. او اضافه کرد Redmi K40S به‌ خوبیِ پرچم‌داران آینده این شرکت با اسنپدراگون ۸۷۰ نبود. انتظار می‌رود یکی از گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون ۸۷۰ با نام تجاری شیائومی عرضه شود؛ درحالی‌که دیگری احتمالا آخرین گوشی سری Redmi K40 این شرکت خواهد بود.

طرفداران ردمی در چین منتظر گوشی سری Redmi K40 با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ بود‌ند؛ اما اکنون به‌نظر نمی‌رسد که نسخه‌ای از گوشی سری K40 با اسنپدراگون ۸۸۸ در بازار داخلی عرضه شود. افشاگر مذکور همچنین مدعی شد که این شرکت در حال آماده‌شدن برای عرضه سری شیائومی ۱۲ و سری ردمی K50 است.

Mi 11 5G شیائومی در دسامبر سال گذشته به‌عنوان اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی شد. ازاین‌رو، احتمالا می ۱۲ شیائومی ممکن است با تراشه‌ی سری ۸ اسنپدراگون آتی در دسامبر سال جاری به‌طور رسمی معرفی شود. همچنین، ممکن است شاهد معرفی رسمی خط‌تولید Redmi K50 نزدیک سال نو چینی در فوریه‌ی ۲۰۲۲ باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات