ویدئوی کالبدشکافی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ساختار داخلی آن را نشان می‌دهد

دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نوت ۱۱ پرو پلاس که جزو سری ردمی نوت ۱۱ محسوب می‌شود، در ویدیوی کالبدشکافی به‌نمایش گذاشته شده است. این ویدئو ساختار داخلی گوشی را نشان می‌دهد.
تبلیغات

چند روز پیش ردمی با پشتیبانی از شیائومی، جدید‌ترین گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۱۱ را در چین معرفی کرد و فروش آن از امروز آغاز شده است. به‌گزارش گیزموچاینا، به‌تازگی این شرکت رسما ویدئوی کالبدشکافی از مدل رده‌بالای این سری، ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس به‌اشتراک گذاشته که ساختار داخلی آن را به‌نمایش می‌گذارد.

در ادامه می‌توان این ویدئو را تماشا کنید:

پس از جدا‌کردن پنل پشت گوشی، ساختار داخلی آن آشکار می‌شود. بیشتر فضای نوت ۱۱ پرو پلاس توسط باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشغال شده است که از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند.

قسمت بالای پردازنده، فضای ذخیره‌سازی و سه حسگر دوربین شامل حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی HM2 سامسونگ، حسگر ۸ مگاپیکسل اولتراواید و حسگر ۲ مگاپیکسل ماکرو قرار دارد. به‌طور قابل توجهی اندازه‌ی حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی در مقایسه با دو حسگر دیگر بزرگ‌تر است. حسگر اولتراواید به‌صورت جدا‌گانه با یک قاب فلزی جایگذاری نمی‌شود و به‌طور مستقیم با حسگر CMOS روی مادربرد ادغام شده است.

جداکردن قطعات همچنین بلندگوهای دوگانه استریو متقارن JBL و موتورهای خطی محور X را نشان می‌دهد. بلندگوها از صدای Hi-Res و همچنین Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنند. این دستگاه همچنین دارای فناوری خنک‌کننده‌ی مایع VC است تا دما را حین انجام کارهای فشرده کنترل کند.

این گوشی هوشمند دارای صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED سامسونگ با وضوح +Full HD است و از تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۲۰ مدیاتک بهره می‌برد که با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2 همراه شده است.

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس از رابط کاربری MIUI 12.5 برپایه‌ی اندروید ۱۱ استفاده می‌کند و انرژی آن توسط باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات تأمین می‌شود. قیمت مدل مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، ۱۸۹۹ یوآن، مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ۲۰۹۹ یوآن و مدل رده‌بالا با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به قیمت ۲۲۹۹ یوآن فروخته می‌شوند.

گوشی‌های جدید سری ردمی نوت ۱۱ با استقبال چشمگیر مشتریان چینی مواجه شده‌اند. طبق جدیدترین گزارش، این شرکت توانست ۵۰۰‌هزار دستگاه را ظرف مدت یک‌ساعت پس از عرضه در چین بفروشد.

دیگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات