تیزر رسمی ردمی نوت ۱۱ در رنگ سبز منتشر شد

پنج‌شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تیزر‌های تبلیغاتی ردمی نوت ۱۱ نشان می‌دهد که این گوشی لبه‌های مسطح و ضخامت ۸٫۳۴ میلی‌متری خواهد داشت. سری مذکور ۲۸ اکتبر (۶ آبان) رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

روز گذشته، شیائومی اعلام کرد سری ردمی نوت ۱۱ را ۲۸ اکتبر (۶ آبان) رونمایی خواهد کرد. هنوز این شرکت مشخصات چندانی از این سری فاش نکرده است؛ اما به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، چند تصویری رسمی منتشر شده است که نشان می‌دهد نوت ۱۱ از صفحه‌نمایش اینفینیتی O (دارای بریدگی به‌صورت حفره برای میزبانی دوربین سلفی) و دوربین سه‌گانه برخوردار خواهد بود. همچنین، درادامه مجموعه جدیدی از تیزر‌های رسمی را در رنگ سبز (Misty Forest - ماشینی که از زبان چینی ترجمه شده است) مشاهده می‌کنیم.

پوستر تبلیغاتی ردمی نوت ۱۱

همان‌طورکه در تصویر مشاهده می‌کنید، این گوشی هوشند لبه‌های مسطح دارد و در پایین بدنه پورت USB-C به‌همراه بلندگو و میکروفون قرار گرفته است. افزون‌براین، در لبه بالایی جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا و فرستنده مادون‌قرمز (IR Blaster) و بلندگوی دیگر ساخت JBL دیده می‌شود.

در لبه سمت راست بدنه، دکمه تنظیم صدا و پاور خاموش و روشن کردن به‌چشم می‌خورد و به‌نظر می‌رسد حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر تعبیه شده است.

ضخامت ردمی نوت ۱۱

به‌گفته ردمی، نوت ۱۱ ضخامت ۸٫۳۴ میلی‌متری خواهد داشت؛ ولی به ابعاد و وزن آن اشاره‌ای نکرده است. با‌این‌حال، هنوز یک هفته دیگر تا زمان رونمایی باقی مانده است و می‌توان انتظار داشت که این شرکت تیزر‌های تبلیغاتی بیشتری از سری نوت ۱۱ برای ایجاد هیجان بین طرفداران منتشر کند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره سری ردمی نوت ۱۱ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات