نوکیا G300، ارزان‌ترین گوشی هوشمند 5G نوکیا، با قیمت ۲۰۰ دلار معرفی شد

سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
نوکیا گوشی جدیدی به‌نام G300 معرفی کرده است که به صفحه‌نمایش ۶/۵۲ اینچی و باتری ۴۴۷۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است و تنها ۲۰۰ دلار قیمت دارد. مهم‌ترین ویژگی این دستگاه پشتیبانی از فناوری 5G است.
تبلیغات

گوشی مقرون‌به‌صرفه جدید نوکیا برای بازار آمریکا معرفی شد. نوکیا G300 با قیمت ۲۰۰ دلار امکان استفاده از شبکه‌های پرسرعت 5G را دردسترس کاربران قرار می‌دهد. با خرید این دستگاه چه امکانات دیگری نصیبتان خواهد شد؟

به‌گزارش جی‌اس‌ام آرنا، صفحه‌نمایش این محصول ۶/۵۲ اینچی است و از وضوح تصویر HD پلاس (720p) بهره می‌برد. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی این دستگاه در ناچ Vشکل بالای صفحه‌نمایش آن تعبیه شده است. حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش این گوشی نسبتا زیاد است؛ البته با‌توجه‌‌به قیمت ارزانش منطقی به‌نظر می‌رسد. لبه کناری نوکیا G300 به سنسور اثرانگشت مجهز شده است و این گوشی هوشمند از قابلیت تشخیص چهره نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی جدید نوکیا به نسخه 5G پردازنده اسنپدراگون ۴۸۰ و ۴ گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. این تراشه از دو هسته A76 با فرکانس کاری ۲ گیگاهرتز و ۶ هسته A55 با فرکانس کاری ۱/۸ گیگاهرتز استفاده می‌کند. ناگفته نماند نوکیا G300 از ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی برخوردار است و به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند.

در بخش پشتی این گوشی، سه دوربین به‌چشم می‌خورد: دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌‌عریض ۵ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج. این دوربین از حالت شب، لرزش‌گیر دیجیتال تصویر، صدای فراگیر OZO و سیستم کاهش نویز پشتیبانی می‌کند.

نوکیا G300

انرژی لازم برای کار با نوکیا G300 را باتری ۴۴۷۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کند که به‌گفته شرکت سازنده، با هر بار شارژ حداکثر دو روز دوام خواهد آورد. افزون‌براین، گوشی هوشمند ارزان‌قیمت نوکیا از شارژ سریع ۱۸ وات نیز پشتیبانی می‌کند. پیش‌خرید نوکیا G300 از ۱۹ اکتبر ۲۰۲۱ (۲۷ مهر ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را از‌طریق یکی از اپراتورهای Straight Talk و TracFone تهیه کنند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره گوشی هوشمند نوکیا G300 چیست؟ آیا این گوشی ۲۰۰ دلاری ارزش خرید دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات