موتو G5 با توقف گلوله، جان صاحبش را در یک سرقت مسلحانه نجات داد

سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در جریان یک سرقت مسلحانه در برزیل، موتو G5 شخصی که مورد اصابت گلوله‌ی سارقان قرار گرفت، جان وی را نجات داد.
تبلیغات

یک گوشی هوشمند جان فردی را که در جریان سرقت مسلحانه در برزیل مورد اصابت گلوله قرار گرفت، نجات داد. جالب اینکه گوشی یادشده یک قاب محافظ با طرح شخصیت ضدگلوله‌ی مارول، یعنی هالک شگفت‌انگیز داشت. موتو G5 با این قاب، جان دارنده‌اش را حفظ کرد، به‌طوری‌که گلوله‌ی شلیک‌شده توسط سارق، حتی به پوست این شخص نفوذ نکرده است.

به گزارش فون‌آرنا، این حادثه در روز پنج‌شنبه‌ی گذشته هنگامی رخ داد که قربانی ناشناس، در حین سرقت مورد اصابت گلوله قرار گرفت. این گلوله قبل از برخورد با بدن شخص مورد اشاره، با موتو G5 او برخورد می‌کند. دکتر پدرو کاروالیو پس از معاینه‌ی این شخص اعلام کرد که وی در محل اصابت گلوله کمی درد احساس می‌کند؛ این در حالی است که پزشکان با شنیدن اینکه مردی مورد اصابت گلوله قرار گرفته، انتظار بدترین وضعیت ممکن را داشتند؛ اما قربانی پس از درمان کبودی پایش، مرخص شد.

صفحه‌ی موتو G5 این مرد کاملا خرد شده و به‌ دلیل اصابت گلوله، بخش داخلی آن نیز آسیب دیده است. البته گوشی یادشده قیمت زیادی ندارد و این شخص می‌تواند به‌راحتی یک گوشی جدید خریداری کند.

پیش از این نیز خبرهای دیگری در مورد نجات جان انسان‌ها با گوشی هوشمند منتشر شده است. به‌عنوان مثال، در سال ۲۰۱۴ گلکسی مگای سامسونگ با نمایشگر ۶٫۳ اینچی خود، مانع از نفوذ گلوله به بدن صاحبش شد. سال ۲۰۱۵ نیز آیفون یک شخص، جلوی اصابت گلوله به او را گرفت. اچ‌تی‌سی Evo 3D نیز یکی از گوشی‌های است که در یک حادثه باعث متوقف شدن گلوله و در نتیجه نجات دادن جان صاحبش شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات