ویدیوی کالبدشکافی شیائومی ۱۱ تی پرو سیستم خنک‌کننده‌ی آن را نشان می‌دهد

سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
ویدیوی کالبدشکافی ۱۱ تی پرو نشان می‌دهد که شیائومی در گوشی پرچم‌دار جدید خود از مقادیر زیادی مس و گرافیت برای بهبود سیستم خنک‌کننده کمک گرفته است.
تبلیغات

شیائومی حدود یک ماه پیش از سری پرچم‌دار جدید خود یعنی ۱۱ تی و ۱۱ تی پرو رونمایی کرد. ۱۱ تی پرو نسبت به می ۱۱ پرو از لحاظ سخت‌افزاری ضعیف‌تر است؛ اما درواقع شرکت چینی با چنین اقدامی، یک پرچم‌دار اقتصادی‌تر را به بازار فرستاده است. به‌تازگی کانال یوتیوب PBKreviews ویدیوی کالبدشکافی ۱۱ تی پرو را منتشر کرده است که در آن با اجزای تشکیل‌دهنده پرچم‌دار جدید شیائومی بیشتر آشنا می‌شویم.

با برداشتن پوشش پنل پشتی و باز کردن پیچ‌هایی که زیر آن تعبیه شده‌اند، برد اصلی گوشی و دوربین‌ها نمایان می‌شوند. کاور پلاستیکی روی دوربین‌ها، محل قرارگیری ماژول NFC، خطوط آنتن و فیلم گرافیتی بزرگی است که روی باتری جای دارد. ۱۱ تی پرو از ساختار باتری دوگانه استفاده می‌کند که هرکدام از ماژول‌های باتری با کابل اتصال جداگانه به سایر اجزای گوشی متصل شده‌ است.

مادربرد ۱۱ تی پرو از سیستم خنک‌کننده پرجزئیاتی بهره‌مند شده است که ترکیبی از فیلم گرافین، خمیر گرمایی و نوار مسی را مورد استفاده قرار می‌دهد تا به‌خوبی پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ را خنک نگاه دارد. در ادامه، با جدا کردن چندین براکت و کابل اتصال، دو ماژول باتری نیز از گوشی جدا می‌شوند. شیائومی برای تکمیل کردن سیستم خنک‌کننده، از فیلم گرافیت و محفظه بخار مسی در بخش زیرین ماژول باتری هم استفاده کرده است. با توجه به قابلیت هایپر شارژ ۱۲۰ واتی برای ۱۱ تی پرو که می‌تواند باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن را در مدت تنها ۱۷ دقیقه کامل شارژ کند، استفاده از چنین تشکیلاتی برای خنک نگاه داشتن باتری، طبیعی به نظر می‌رسد.

نظر شما کاربران زومیت در مورد سیستم خنک‌کننده‌ی شیائومی ۱۱ تی پرو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات