مشخصات اصلی وان پلاس ۹ آر تی رسما منتشر شد

شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق اخبار منتشرشده، وان پلاس ۹ آر تی ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و در دو رنگ معرفی خواهد شد.
تبلیغات

وان پلاس روز گذشته اعلام کرد وان پلاس ۹ آر تی را ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر ۱۴۰۰) رونمایی خواهد کرد و امروز طبق گزارشی از جی‌اس‌ام‌آرنا، مشخصات اصلی این گوشی هوشمند تأیید و منتشر شد. وان پلاس ۹ آر تی به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و حافظه رم LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 مجهز خواهد شد. صفحه‌نمایش این گوشی ۱۲۰ هرتزی E4 و باتری آن ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ ۶۵ واتی خواهد بود.

مشخصات وان پلاس ۹ آر تی

وان پلاس هنوز اعلام نکرده است که ۹ آر تی با چه میزان رم عرضه خواهد شد؛ اما به‌لطف فهرست گیک‌بنچ، می‌دانیم که این گوشی هوشمند به ۱۲ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود. بااین‌حال، احتمال دارد که نسخه‌ای ۸ گیگابایتی از این گوشی نیز تولید و روانه بازار شود.

وان پلاس ۹ آر تی در دو رنگ

وان پلاس تأیید کرد که وان پلاس ۹ آر تی از ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر ۱۴۰۰) در دو رنگ در چین پیش‌فروش و از ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر ۱۴۰۰) راهی بازار خواهد شد. تصاویر منتشر‌شده در وب‌سایت‌های خرده‌فروشان تأیید می‌کند که وان پلاس ۹ آر تی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل برخوردار خواهد بود.

هنوز چهار روز تا رونمایی وان پلاس ۹ آر تی باقی مانده است؛ بنابراین، انتظار می‌رود که وان پلاس تا زمان رونمایی، اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر کند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره وان پلاس ۹ آر تی چیست؟ آیا عملکرد آن می‌توان مانند پرچم‌داران گذشته این شرکت موفق باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات