کاویار PS5، ایرپادز مکس و آیفون ۱۳ پرو مکس ساخته‌شده از جنس طلا را رونمایی کرد

شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
مطالعه 4 دقیقه
برند کاویار به‌تازگی مجموعه «پرایم» خود شامل محصولاتی چون PS5 و آیفون ۱۳ پرو مکس را رونمایی کرده است. این محصولات از جنس طلای ۱۸ عیار ساخته شده‌اند و قیمتشان چند‌میلیارد تومان است.
تبلیغات

برند روسی کاویار که به تولید محصولات و گوشی‌های لوکس پوشیده‌شده از فلزات گران‌بها و سنگ‌های زینتی بسیار گران‌قیمت شهرت دارد، به‌تازگی مجموعه جدیدی به نام «پرایم»‌ (Prime) را رونمایی کرده است که PS5، آیفون ۱۳ پرو مکس، آیپد مینی ۲۰۲۱ و ایرپادز مکس را شامل می‌شود. این مجموعه از جنس طلا یا با روکش طلا ساخته شده است و با توجه به میزان طلای به‌کار‌رفته در آن‌ها، قیمتشان متغیر بود.

کنسول PS5 کاویار از جنس طلای زرد ۱۸ عیار مزین به الگویی زینتی است که در سایر آیتم‌های مجموعه پرایم به‌چشم می‌خورد. کنترلر دوال‌سنس این کنسول بازی نیز تزیینات طلایی دارد و از چرم اصل پوشیده شده است. کاویار برای این محصول لوکس استندی از جنس چوب آبنوس نیز طراحی کرده است. از این محصول فقط ۵ دستگاه تولید خواهد شد و ارزش هر‌کدام بیش از ۳۵۰ هزار دلار (حدود ۹٫۸ میلیارد تومان) است.

کنسول ps5 از طلای ۱۸ عیار - مجموعه پرایم کاویار

ناگفته نماند نسخه روکش طلای PS5 بسیار ارزان‌تر و با قیمت ۱۲،۷۵۰ دلار (حدود ۳۴۴ میلیون تومان) عرضه شده است. برای افرادی که می‌توانند ۱۰ میلیارد تومان برای نسخه تمام طلای این کنسول بپردازند، این مبلغ در حد پول توجیبی محسوب می‌شود. روکش طلای این مدل ۲۴ عیار است؛ اما کنترلر همچنان با روکش چرم و به‌همراه استند چوب آبنوس عرضه می‌شود. از این مدل ۹۹ دستگاه در دست ساخت است.

شرکت یادشده قصد دارد ۹ دستگاه ایرپادز مکس اپل را نیز از طلای زرد ۱۸ عیار به‌علاوه پدهایی از جنس چرم تمساح تولید کند. گفتنی است ارزش قیمت هدفون مذکور ۶۸،۰۰۰ دلار خواهد بود.

ایرپادز مکس طلای ۱۸ عیار - مجموعه پرایم کاویار
ایرپادز مکس روکش طلا - مجموعه پرایم کاویار

آیپد مینی با تراشه بسیار سریع و قدرتمند A15 خود به قاب درخشانی از طلای زرد ۱۸ عیار مزین است. کاویار حتی پا را از این هم فراتر گذاشته و در این محصول از الماس‌های ۴ میلی‌متری استفاده کرده است. از این مدل آیپد مینی، تنها ۶ دستگاه و هرکدام به ارزش ۸۴،۹۲۰ دلار (حدود ۲ میلیارد تومان) تولید و عرضه خواهد شد.

آیپد مینی طلای ۱۸ عیار - مجموعه پرایم کاویار

اگر نمی‌توانید این محصول را بخرید (!)، نسخه روکش طلای آن را می‌توانید تهیه کنید که تنها ۶ هزار دلار (۱۶۲ میلیون تومان) قیمت دارد. این مدل ۲۵۶ گیگابایتی از روکش طلای ۲۴ عیار و الماس‌های ۴ میلی‌متری پوشیده شده است و ۹۹ دستگاه از آن ساخته خواهد شد.

آیپد مینی روکش طلا - مجموعه پرایم کاویار

در‌نهایت به آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس می‌رسیم. کاویار در ساخت مدل پرو ۱۲۸ گیگابایتی از طلای خالص ۱۸ عیار استفاده کرده و قرار است تنها ۹ دستگاه از آن را تولید کند.

آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس Solid Gold Unique - مجموعه پرایم کاویار

نسخه مزین به روکش طلایی این محصول وجود ندارد؛ اما مدل Solid Gold Unique شامل ۵۵ الماس ۱٫۸ میلی‌متری است که دورتادور پشت گوشی را فراگرفته‌اند. قیمت این محصول از ۴۵ هزار دلار (حدود یک‌میلیارد تومان) شروع می‌شود.

کاویار نسخه طلای آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس را نیز عرضه کرده که به‌همراه آیپد مینی ۶ امکان سفارشش از چند روز پیش فراهم شده است. گفتنی است کنسول PS5 و ایرپادز مکس نیز از ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) به‌دست خریداران خوشبخت خواهد رسید.

در این ویدئو، می‌توانید مجموعه کامل پرایم و دیگر محصولات کاویار را تماشا کنید. نگاه‌کردن این محصولات لوکس رایگان است؛ اما خرید آن‌ها اندازه خرید خانه و خودرو هزینه دربر خواهد داشت. قیمت آیفون و قیمت آیپد و موارد دیگر مطرح شده در این مطلب را چطور می‌دانید؟

مشاهده در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات