شایعه: گوشی پوکو ام 4 پرو 5G اوایل نوامبر معرفی خواهد شد

جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس یک شایعه‌ی جدید، گوشی هوشمند پوکو ام ۴ پرو 5G به‌احتمال زیاد اوایل ماه نوامبر معرفی خواهد شد.
تبلیغات

اوایل ماه جاری مشخص شد که پوکو در حال کار روی گوشی هوشمند پوکو ام ۴ پرو 5G است. این محصول در واقع نسل جدید گوشی پوکو ام ۳ پرو 5G خواهد بود. پیش از این فقط اطلاعات مربوط به نام، شناسه‌ی مدل و تاییدیه‌های این گوشی در دسترس قرار گرفته بود.

مقاله‌های مرتبط:

به گزارش جی‌اس‌ام آرِنا، با توجه به اطلاعات فوق، مشخص شد که زمان خیلی زیادی تا معرفی رسمی این گوشی باقی نمانده است و حالا خبر جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد پیش‌بینی‌های قبل درست بوده است. بر اساس شایعه‌ای جدید، گوشی پوکو M4 پرو 5G در اواخر ماه اکتبر یا اوایل ماه نوامبر رسما معرفی خواهد شد.

پس از معرفی این محصول، مدتی بعد در کشور هند نیز عرضه خواهد شد. ظاهرا قرار است این گوشی ابتدا در بازارهای جهانی عرضه شود. انتظار می‌رود این دستگاه به پردازنده‌ی دایمنسیتی مدیاتک مجهز شود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات اشاره کرد. این در حالی است که نسل قبلی این محصول از شارژ ۱۸ وات بهره می‌برد.

اگر پوکو M3 پرو 5G طی چند هفته‌ی آینده معرفی شود، به‌احتمال زیاد به‌زودی در شبکه‌های اجتماعی این شرکت شاهد انتشار تیزرهای تبلیغاتی محصول یاد شده خواهیم بود. بنابراین شاید جزئیات بیشتر در مورد مشخصات فنی این گوشی به‌زودی در دسترس قرار گیرد.

دیگاه شما کاربران در مورد گوشی‌ پوکو M4 پرو 5G چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات