شایعه: وان‌پلاس 9RT در سه رنگ به بازار عرضه خواهد شد

چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس اعلام یکی از کاربران ویبو، وان‌پلاس 9RT در سه رنگ به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت و از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ یا ۸۷۰ بهره خواهد برد.
تبلیغات

وان‌پلاس قصد دارد امسال از یک گوشی هوشمند پرچم‌دار به‌ نام وان‌پلاس 9RT رونمایی کند. در ماه جاری شایعاتی در مورد این دستگاه منتشر شده است. این محصول، مدل T گوشی هوشمند وان‌پلاس 9R خواهد بود و بنابراین اولین دستگاه از سری پرچم‌داران سطح پایینِ این شرکت محسوب خواهد شد.

به گزارش گیزموچاینا، با نزدیک‌تر شدن به تاریخ عرضه‌ی این دستگاه، اطلاعات بیشتری در مورد آن در دسترس قرار می‌گیرد و حالا در جدیدترین شایعه، رنگ‌بندی این گوشی فاش شده است.

وان‌پلاس 9R در هنگام عرضه، با دو رنگ آبی و مشکی در دسترس خریداران قرار گرفت؛ اما این شرکت مدتی بعد گوشی یادشده را در رنگ سبز نیز عرضه کرد که فقط مختص بازار چین بود و سپس در هند هم در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. بنا به اعلام یکی از افشاگران خبرهای فناوری با نام کاربری Blad Panda در ویبو، وان‌پلاس 9RT نیز در سه رنگ به بازار عرضه خواهد شد.

بر اساس اعلام منبع این خبر، گوشی یادشده در رنگ آبی، نقره‌ای و مشکی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. البته هنوز مشخص نیست که وان‌پلاس این دستگاه را در تمام بازارها با این رنگ‌بندی به فروش خواهد رساند یا خیر. این شرکت قبلاً مدل سبز وان‌پلاس 9R را ابتدا فقط در چین عرضه کرد؛ ولی هنوز نمی‌دانیم کدام رنگ وان‌پلاس 9RT مختص چین یا کشورهای دیگر خواهد بود.

انتظار می‌رود این محصول در اواسط ماه اکتبر رسما معرفی شود. از جمله مشخصات این دستگاه می‌توان به نمایشگر امولد ۶٫۵۵ اینچی اشاره کرد که از وضوح تصویر 1080p بهره می‌برد. صفحه‌نمایش این گوشی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. در یکی از گزارش‌های قبلی گفته شده است که گوشی یادشده از نسخه‌ی ارتقاءیافته‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ بهره خواهد برد؛ اما با توجه به نتایج ثبت‌شده در گیک‌بنچ، شاید پردازنده‌ی این محصول اسنپدراگون ۸۸۸ باشد.

نظر شما در مورد وان‌پلاس 9RT چیست؟ آیا تاکنون از گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس استفاده کرده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات