احتمال معرفی آنر ایکس 20 مکس مدل 5G طی روزهای آینده

سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعاتی در فضای مجازی وجود دارد که آنر برای معرفی آنر ایکس ۲۰ مکس و عرضه‌ی آنر واچ GS3 به بازار در ۱۹ مهر آماده می‌شود.
تبلیغات

آنر چندی پیش گوشی هوشمندی با مشخصات سختافزاری میانرده در چین معرفی کرد که آنر ایکس ۲۰ مدل 5G نام دارد. مدتزمان بسیار کمی از معرفی محصول مورد نظر می‌گذرد؛ اما شایعاتی وجود دارد که برند مستقل چینی برای معرفی گوشی هوشمند دیگری آماده میشود.

محصول مورد نظر که آنر ایکس ۲۰ مکس مدل 5G نام دارد در واقع نسخهای با سختافزار توانمندتر از مدل ایکس ۲۰ و مهمترین ویژگی آنر، برخورداری از صفحهنمایشی ۷/۲ اینچی خواهد بود. گفته شده است آنر ایکس ۲۰ مکس مدل 5G پنل LCD دارد و رزولوشن صفحهنمایش آن +FHD خواهد بود؛ اما مشخص نیست که آیا این محصول آنر از نرخ نوسازی بالا استفاده خواهد کرد یا خیر.

اگر گزارشی که GizmoChina منتشر کرده است، صحت داشته باشد، آنر ایکس ۲۰ مکس مدل 5G در تاریخ ۱۹ مهر معرفی خواهد شد؛ اما رویداد پیش روی آنر تنها به معرفی گوشی هوشمند خلاصه نخواهد شد و گویا برند چینی می‌خواهد آنر واچ GS3 را نیز روانه‌ی بازار کند. این ساعت هوشمند در ماه آگوست معرفی شد؛ اما برند مستقل چینی مشخص نکرد که آن را در چه زمانی راهی بازار خواهد کرد.

در مورد آنر ایکس ۲۰ مکس 5G گفته شده است که این محصول آنر از تراشهی دایمنسیتی ۱۱۰۰ استفاده خواهد کرد و مجهز به باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلیآمپر ساعت خواهد بود که امکان شارژ مجدد آن با فناوری شارژ سریع ۶۶ وات وجود دارد. در پنل پشتی این گوشی میتوان به ماژول دوربین سهگانهای برخورد که متشکل شده است از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی با لنز ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر برای تشخیص عمق در تصویر.

متأسفانه در حال حاضر نمیدانیم آنر ایکس ۲۰ مکس مدل 5G از چه قیمتی برخوردار خواهد بود و در چه ظرفیتهای رم و حافظهی ذخیرهسازی روانهی بازار خواهد شد. افشاگری که مشخصات سختافزاری و اطلاعات مرتبط با آنر ایکس ۲۰ مکس مدل 5G را در فضای مجازی منتشر کرده است، همچنین گفته که شرکت چینی برای عرضهی نسخهی جهانی آنر ۵۰ و آنر ۵۰ لایت آماده میشود.

گفته می‌شود نسخه‌ی جهانی آنر ۵۰ تفاوتی با نسخه‌ی معرفی‌شده برای بازار چین ندارد؛ اما به نظر می‌رسد آنر ۵۰ لایت همان نوا 8i باشد که با نامی متفاوت برای بازار جهانی آماده شده است. انتظار می‌رود آنر ۵۰ و آنر ۵۰ لایت در ۲۶ اکتبر (۴ آبان) به بازار جهانی عرضه شوند. به نظر شما کاربران زومیت، شانس موفقیت آنر ۵۰ که پرچم‌دار بعدی برند چینی محسوب می‌شود تا چه حد خواهد بود و آیا علاقه‌مند به خرید آن هستید یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات