یکی از مدیران شیائومی شایعه وجود مدل پرچم‌دار سیوی را رد کرد

شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
یکی از مدیران شیائومی شایعات مبنی‌بر عرضه نسخه پرچم‌دار جدیدترین دستگاه میان‌رده این شرکت موسوم به شیائومی سیوی (Xiaomi Civi) را رد کرد.
تبلیغات

چند روز پیش شیائومی رسما سری جدید گوشی‌های هوشمند خود موسوم به شیائومی سیوی (Xiaomi Civi) را رونمایی کرد. این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 778G مجهز است و جدیدترین تلاش شیائومی برای تسلط بیشتر بر بازار میان‌رده‌ها به‌حساب می‌آید. همچنین، بر سبکی و زیبایی و عکاسی تمرکز کرده و از نظر شیائومی، زیباترین گوشی هوشمندی است که تابه‌حال در این شرکت ساخته شده است. با‌این‌حال، در چند روز اخیر اخباری مبنی‌بر وجود مدلی جدید با ظاهری یکسان، اما پیکربندی قوی‌تری از سیوی به‌گوش رسید که احتمال وجود مدل سیوی پرو را تقویت کرده است.

بر‌‌‌اساس این گزارش‌ها و به‌نقل از Gizchina، شماره این مدل جدید 2109119BC است که از صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی اولد با وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل بهره می‌برد. جدول مشخصات TENAA، آژانس صدور گواهینامه چینی، نشان می‌دهد که این دستگاه به باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی، پردازنده هشت‌هسته‌ای با سرعت ۲٫۴ گیگاهرتز، شش یا هشت یا دوازده یا شانزده گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ یا ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز است.

شیائومی سیوی / Xiaomi Civi آبی در کنار پروانه رندر

پیکربندی کلی این گوشی هوشمند درخورتوجه و احتمالا مدل پرچم‌دار است. از‌آنجاکه این دستگاه از‌لحاظ ظاهری بسیار شبیه سیوی است، بسیاری احتمال می‌دهند که مدل پرو و قوی‌تر این گوشی باشد. با‌این‌حال، امروز رئیس روابط‌عمومی شیائومی این شایعه را در حساب کاربری Weibo خود رد کرد و گفت تابه‌حال چیزی درباره این گوشی ظاهرا پرچم‌دار نشنیده است.

از گفته او این‌طور بر‌می‌آید که شیائومی برنامه‌ای برای عرضه نسخه پرو گوشی سیوی ندارد. باوجوداین‌، نمی‌توان کاملا اطلاعات منتشرشده در وب‌سایت TENNA را کنار گذاشت. این احتمال وجود دارد که شیائومی ساخت گوشی هوشمند دیگری را در دستور‌کار دارد؛ اما قرار نیست این گوشی مدل پرچم‌دار سیوی باشد.

شیائومی تصمیم گرفته است ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱ (۸ مهر ۱۴۰۰) نسخه پایه این گوشی مجهز به ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی را با قیمت ۲،۶۰۰ یوان (۴۰۰ دلار) و قوی‌ترین نسخه آن را با قیمت ۳،۲۰۰ یوان (۴۹۵ دلار) روانه بازار چین کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات